Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν αναφορές για προβλήματα με τους φορητούς Extreme SSD της SanDisk (η ιστοσελίδα The Verge για παράδειγμα ισχυρίζεται ότι έχασε απροσδόκητα 3 TB δεδομένων βίντεο από μία μονάδα αποθήκευσης τύπου SanDisk Extreme Pro για… δεύτερη φορά).

H Western Digital διέθεσε τον περασμένο Μάϊο μια ενημέρωση firmware με στόχο να αποτραπεί η «απροσδόκητη αποσύνδεση των μονάδων από τον υπολογιστή». Από ότι φαίνεται ωστόσο, η επικαιροποιημένη ενημέρωση του υλικολογισμικού δεν κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα με αποτέλεσμα η Western Digital να οδηγείται τώρα στις δικαστικές αίθουσες για τις μονάδες αποθήκευσης της SanDisk, οι οποίες όχι μόνο έχουν προβλήματα αποσύνδεσης αλλά και τυχαίας αστοχίας. Η δικαστική υπόθεση αναμένεται σύντομα να αποκτήσει διαστάσεις ομαδικής αγωγής καθώς ο ενάγων ισχυρίζεται ότι το ζήτημα των μονάδων αποθήκευσης που παρουσιάζουν βλάβη επηρεάζει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στις ΗΠΑ.

Τα μοντέλα που κατονομάζονται στην καταγγελία περιλαμβάνουν τις σειρές SanDisk Extreme Pro, Extreme Portable, Extreme Pro Portable και WD My Passport SSD. Μια ακόμα ενημέρωση υλικολογισμικού που διέθεσε η WD τον Ιούλιο, όχι μόνο δεν επιδιόρθωσε τα προβλήματα, αλλά ορισμένοι ισχυρίζονται ότι επιδείνωσε την κατάσταση με τα δεδομένα να χάνονται ή να μην είναι προσβάσιμα από τους κατόχους των μονάδων.

SanDisk_2.jpg

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εξωτερικές μονάδες αποθήκευσης μπαίνουν σε λειτουργία μόνο για ανάγνωση και επομένως καθίστανται απρόσιτοι στο λειτουργικό σύστημα, πράγμα που στην ουσία ισοδυναμεί επίσης με απώλεια δεδομένων για τον χρήστη. Λογικά, καθώς εξελίσσεται η διαδικασία, θα μάθουμε πολλά περισσότερα σύντομα.

  • Like 5