Με αυτόν τον ρυθμό βέβαια, θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να γίνει η ανατροπή.

Το 2021 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τις εταιρείες τεχνολογίας, καθώς οι περιορισμοί στην προσφορά chipset έπληξαν σοβαρά τα νούμερα αποστολών smartphone. Φαίνεται ότι ούτε οι κατασκευαστές wearable συσκευών δεν εξαιρέθηκαν από αυτά τα προβλήματα. Σύμφωνα με νέα στοιχεία της IDC, οι παγκόσμιες αποστολές έξυπνων ρολογιών και προϊόντων ήχου αυξήθηκαν οριακά κατά 9,9% το τρίτο τρίμηνο του 2021. Πάντως, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα περιλαμβάνει και προϊόντα ήχου στα στοιχεία της.

Αν και η Apple συνέχισε να ηγείται στην κατηγορία των wearable συσκευών με αρκετή άνεση στο συγκεκριμένο τρίμηνο, είδε μια σημαντική πτώση του μεριδίου αγοράς της, από το 32,8% του τρίτου τριμήνου του 2020 στο 28,8% στο ίδιο τρίμηνο φέτος. Παρά τη μείωση αυτή, η Apple εξακολουθεί να διεκδικεί περισσότερο από το μισό μερίδιο της συνολικής αξίας της αγοράς wearable συσκευών. Αν και το Apple Watch Series 7 δεν είχε υψηλές επιδόσεις αναφορικά με τις πωλήσεις του, τα AirPods και τα προϊόντα Beats συνεχίζουν να πωλούνται σε εξαιρετικούς ρυθμούς για την εταιρεία.

Η Samsung ήταν αυτή που επωφελήθηκε περισσότερο από την πτώση της Apple και είχε ένα πολύ καλό τρίμηνο. Μαζί με την Xiaomi, βρέθηκε στη δεύτερη θέση ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής wearable συσκευών, σημειώνοντας αύξηση 13,8% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Η σειρά Galaxy Watch 4 ενίσχυσε σε μεγάλο βαθμό τα στοιχεία της Samsung. Η IDC τόνισε επίσης την τάση της Samsung να συνδυάζει τα προϊόντα της ως βασικό λόγο για την άνοδο των αποστολών της.

samsung-apple-wearables-2.JPG.4d81cb52cbd4c9bb561ab766103a0628.JPG

Αν και η Xiaomi κατείχε το 9,2% του μεριδίου αγοράς μαζί με τη Samsung, η εταιρεία σημείωσε πτώση 23,8% στις αποστολές σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, η IDC σημειώνει ότι περισσότεροι πλέον καταναλωτές προτιμούν τα φθηνότερα smartwatches έναντι των fitness bands. Με μια αρκετά μεγάλη γκάμα wearable συσκευών, η Xiaomi αναμένεται να ανακάμψει τα επόμενα τρίμηνα.

Τέλος, η Huawei ήταν η άλλη μεγάλη νικήτρια αυτού του τριμήνου. Η εταιρεία σημείωσε ανάπτυξη 3,7% σε σύγκριση με πέρυσι, κυρίως χάρη στα προϊόντα ήχου της. Η IDC σημειώνει ότι οι αποστολές έξυπνων ρολογιών της παρουσίασαν πτώση 5% το τρίτο τρίμηνο του 2021.