Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους χρήστες συσκευών Garmin στις 23 του μήνα, αφού από εκείνη την ημέρα και έπειτα οι τελευταίες αντιμετωπίζουν προβλήματα συνδεσιμότητας. Αυτά αφορούν ως επί το πλείστον το Garmin Connect (η υπηρεσία που επιτρέπει στις συσκευές της Garmin να καταγράφουν τις επιδόσεις των χρηστών), το flyGarmin (η πλατφόρμα που είναι υπεύθυνη για τις συσκευές αεροπλοΐας), το Garmin.com καθώς επίσης και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.
Η Garmin αρκέστηκε να επικαλεστεί προβλήματα τεχνικής φύσης, όμως υπάλληλοί της με μηνύματά τους στο Twitter αποκάλυψαν ότι στην πραγματικότητα είχε προηγηθεί επίθεση ransomware -και μάλιστα επρόκειτο για το περίφημο WastedLocker της Evil Corp. Η σφοδρότητα των επιθέσεων ήταν τέτοια που τα εργοστάσια της Garmin στην Ταϊβάν παρέμειναν κλειστά για δύο μέρες μετά το συμβάν. Δημοσίευμα του ZDNet θέλει την εταιρεία να υποχρεώθηκε να απενεργοποιήσει εντελώς ορισμένες από τις υπηρεσίες της, καθώς είχε απωλέσει προσωρινά την πρόσβαση σε αυτές.
Οι υπηρεσίες της Garmin πάντως μέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν έχουν επανέλθει. Οι συνδρομητές και πελάτες της εταιρείας μπορούν να ελέγχουν την κατάστασή τους από τη σχετική σελίδα ενημέρωσης.
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (62)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση