Σύμφωνα με μία νέα αναφορά της εταιρείας ερευνών IDC, οι αποστολές wearable συσκευών έφτασαν τις 11,4 εκατομμύρια για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, και ήταν τρεις φορές περισσότερες περίπου από την ίδια περίοδο πέρυσι (3,8 εκατομμύρια).

Στην αναφορά σημειώνεται, ότι τα smartwatches με Android δεν είναι και τόσο επιτυχημένα τελικά όσο θα ήθελε να είναι η Google, και αποκαλύπτεται ότι τα fitness bands είναι πολύ πιο δημοφιλή από τα smartwatches.

 

Όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα που δόθηκε στην δημοσιότητα, από την έρευνα απουσιάζει η Apple, αφού το Apple Watch δεν ήταν διαθέσιμο στους καταναλωτές το πρώτο τρίμηνο. Ενδεχομένως στο επόμενο τρίμηνο λοιπόν, να έχουν αλλάξει πολλά όσον αφορά στην “κατάταξη”. Η εταιρεία Fitbit έρχεται πρώτη στην κατάταξη, με αποστολές περίπου 3,9 εκατομμυρίων wearable συσκευών (την ίδια περίοδο πέρυσι οι αποστολές ήταν 1,7 εκ.). Το ποσοστό της παρόλα αυτά παρουσιάζεται μειωμένο, και στο 34,2% σε σχέση με το ποσοστό που κατείχε το πρώτο τρίμηνο του 2014 (44,7%), επειδή τότε υπήρχαν λιγότεροι κατασκευαστές στο “παιχνίδι”, και λιγότερες συσκευές στην αγορά.

 

Την 2η θέση έχει η Xiaomi με αποστολές 2,8 εκ. συσκευών και ποσοστό 24,6% (το συγκεκριμένο αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού η Κινέζικη εταιρεία έχει στην αγορά μόνο μία συσκευή, το Mi Band, που κοστίζει περίπου $15).

 

Η Samsung βρίσκεται στην 4η θέση, με αποστολές 600 χιλιάδων wearable συσκευών το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, και είναι ο μοναδικός κατασκευαστής με προϊόν Android Wear που βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο, ότι η εταιρεία έχει στην αγορά έξι smartwatches, με την πλειονότητα να βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Tizen (το Gear Live έχει Android Wear).

 

gallery_286955_2083_24060.jpg

 

Link.png Site: PhoneArena