Οι αποστολές της Apple ενισχύθηκαν από το Watch Series 3 και την προσθήκη του LTE ενώ το 90% των αποστολών της Xiaomi αποτελούσαν μοντέλα Mi Band (αν και οι αποστολές είναι κοντά σε αριθμό, λαμβάνοντας υπόψη την διαφορά στην τιμή μεταξύ των μοντέλων Apple Watch και των Mi Band, η διαφορά στα έσοδα πρέπει να είναι τεράστια).
Οι αποστολές wearable bands αυξήθηκαν κατά 35% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς και στις 20,5 εκατομμύρια μονάδες τη νέα χρονιά. Τα smartwatches όπως αναμενόταν συνέβαλαν στο μεγαλύτερο μέρος των εσόδων -80%- παρόλο που αποτελούσαν μόνο το 43% των συνολικών αποστολών.
Τις Apple και Xiaomi ακολουθούν οι Fitbit, Garmin και Huawei, που κλείνουν την πεντάδα των κορυφαίων εταιρειών με βάση τον αριθμό των αποστολών για το πρώτο τρίμηνο του 2018. Το βασικό επίτευγμα της Apple ήταν ο αριθμός των smartwatches με LTE που κατάφερε να “πουλήσει”. Το Apple Watch 3 με LTE επίσης χάρη στα νέα συμβόλαια δεδομένων αποτέλεσε μία νέα ροή εσόδων για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (είχε 59% μερίδιο στην αγορά των cellular-enabled smartwatches επίσης). Η Garmin ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής smartwatches με 1 εκατομμύριο αποστολές.
ΣΧΟΛΙΑ (7)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση