Σύμφωνα με την IDC, οι πωλήσεις για το τρίτο τρίμηνο του έτους μπορούν να θεωρηθούν έως και καταστροφικές αν τις συγκρίνουμε με το ίδιο διάστημα του 2015. με το μέσο όρο της συνολική πτώσης να αγγίζει το 51,6%. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε διάθεση μόλις 2,7 εκατομμυρίων τεμαχίων έναντι 5,6 εκ. το τρίτο τρίμηνο του 2015, με την IDC να καταλογίζει τις αιτίες της πτώσης σε διάφορους παράγοντες. Μερικοί από αυτούς είναι οι ελάχιστες νέες κυκλοφορίες αλλά και η αναβολή της νέας έκδοσης της πλατφόρμας του Android Wear.
Ως ο κυρίαρχος της κατηγορίας, η Apple και το Apple Watch έχουν παρουσιάσει τη σημαντικότερη μείωση πωλήσεων, μια πτώση που φτάνει το 72% και αντιστοιχεί σε 1.1 εκατομμύρια Apple Watch, με τους χρήστες πιθανόν να τηρούσαν στάση αναμονής εν όψη της κυκλοφορίας της δεύτερης γενιάς τον περασμένο Σεπτέμβριο. Αντίστοιχη ποσοστιαία πτώση έχει σημειώσει η Lenovo ενώ η Samsung διέθεσε 400.000 smartwatch στην αγορά, σημειώνοντας αύξηση 9%. Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το περσινό τρίμηνο σημείωσε η Garmin με 600.000 έξυπνα ρολόγια έναντι μόλις 100.000 πέρσι.
Σε κάθε περίπτωση η κατηγορία των έξυπνων ρολογιών φαίνεται ότι δεν έχει συγκινήσει το καταναλωτικό κοινό, με αρκετούς κατασκευαστές να τηρούν στάση αναμονής το δεύτερο εξάμηνο του έτους χωρίς κάποια νέα κυκλοφορία.
Site: Techcrunch
ΣΧΟΛΙΑ (69)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση