Η TAG Heuer ανησυχούσε ότι με το “connected timepiece” της που έχει την ονομασία Carrera Wearable 01 ζητούσε περισσότερα από όσα θα ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι πελάτες της, ωστόσο αναθεώρησε μετά την συνεργασία των Apple και Hermes με το Apple Watch Hermés Collection.
Ο CEO πάντως της TAG Heuer, Jean-Claude Biver, η οποία όπως είναι γνωστό ανήκει στον όμιλο LVMH (LVMH, Moët Hennessy Louis Vuitton SE) έχει λόγους να ευχαριστεί την Apple, αφού πρόσφατα δήλωσε πως οι νεαρές ηλικίες είχαν σταματήσει να φορούν ρολόγια, όμως τελευταία χάρη στο Apple Watch και την άνοδο των smartwatches, αυτή η τάση φαίνεται να λαμβάνει τέλος. Ο Jean-Claude Biver επίσης δήλωσε πως βλέπει το Apple Watch σαν ένα τρόπο να ξεκινήσουν οι άνθρωποι να φορούν ρολόγια και βεβαίως ρολόγια της TAG Heuer.
Οι Ελβετικές εταιρείες ωρολογοποιίας δυσκολεύονται πάντως να ακολουθήσουν τις εταιρείες που κατασκευάζουν smartwatches, κατά μέρος λόγω των υψηλών κριτηρίων που υπάρχουν για τον προσδιορισμό ενός ρολογιού ως “Swiss Made” και κατά ένα άλλο μέρος επειδή δεν έχουν το τεχνολογικό “know-how”. Ακριβώς για αυτό τον λόγο η εταιρεία TAG Heuer συνεργάστηκε με τις Google και Intel για να κάνει το Carrera Wearable 01 μία –ακριβή είναι η αλήθεια- πραγματικότητα.
Σημείωση: Στην εικόνα είναι ένας χρονογράφος Carrera
Site: SlashGear
ΣΧΟΛΙΑ (17)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση