Σύμφωνα με την Strategy Analytics, στο πρώτο τρίμηνο του 2015 οι πωλήσεις των μη επώνυμων tablets έφτασαν το 28,4% έναντι των πιο γνωστών και πιο ακριβών, όπως είναι τα μοντέλα iPad και Galaxy Tab, το ποσοστό των οποίων στην αγορά είναι 24,3%.

Οι αναλυτές πιστεύουν πως αυτό οφείλεται στις συνεχείς χαμηλές πωλήσεις των μοντέλων iPad με τα μη επώνυμα tablets να παρουσιάζουν ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα smartphones, η τιμή των οποίων είναι πολύ δελεαστική, ιδιαίτερα όταν προορίζονται για απλή χρήση.

 

Αυτή η τάση στις προτιμήσεις των αγοραστών παρατηρείται αν δούμε και τι συμβαίνει με τους Κινέζικους ανταγωνιστές των μεγάλων και επώνυμων tablets, όπως είναι οι Huawei και Lenovo, που έχουν προσιτές τιμές και βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται. Αντίθετα, εταιρείες όπως οι ASUS και Samsung που δε τα καταφέρνουν ιδιαίτερα καλά στη Κίνα, διαπιστώνουν πτώση στις πωλήσεις tablets.

 

Αν αυτό το κύμα προτιμήσεων προς τους Κινέζους κατασκευαστές συνεχιστεί, τότε οι εταιρείες κολοσσοί θα πρέπει να εξασφαλίσουν περισσότερο φιλικές τιμές στις συσκευές τους ή να δώσουν στο κοινό πιο σοβαρούς και χειροπιαστούς λόγους για να τις προτιμήσουν.

 

Προς αυτή τη κατεύθυνση φαίνεται πως κινείται η Samsung με τη κυκλοφορία του Galaxy Tab A αλλά και η Apple με την φημολογούμενη κυκλοφορία ενός μεγαλύτερου μεγέθους iPad. Ωστόσο, τα αποτελέσματα των πωλήσεων δε θα είναι εμφανή νωρίτερα από το τέλος του τρέχοντος έτους.

 

Link.png Site: Engadget