Όμως παρά την αναμφισβήτητη τεχνογνωσία της στον τομέα, η Ιαπωνική εταιρεία δεν έχει λανσάρει στην αγορά τα τελευταία χρόνια κάποιο smartphone που να προσφέρει μία αντάξια των προσδοκιών των χρηστών εμπειρία στον τομέα της κάμερας.
Ο Adam Marsh, Senior Manager του τμήματος Global Marketing της εταιρείας σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στο Trusted Reviews (μέσω του Xperia Blog) εξήγησε τους λόγους που συνέβαινε αυτό μέχρι την εμφάνιση του Xperia X1. Το στέλεχος της Sony απέδωσε τις ευθύνες στον ανταγωνισμό μεταξύ του τμήματος κινητής τηλεφωνίας της Sony και του τμήματος φωτογραφικών μηχανών «Alpha» για τα απογοητευτικά αποτελέσματα του παρελθόντος.
«Παρόλο που είμαστε μία εταιρεία, εξακολουθούν να υπάρχουν εμπόδια, με την Alpha να μην θέλει να δώσει στο τμήμα Mobile συγκεκριμένα πράγματα, επειδή ξαφνικά θα είχες τα ίδια (αποτελέσματα) με μία κάμερα 3000 λιρών» δήλωσε ο Adam Marsh. «Σήμερα, το εμπόδιο έχει ξεπεραστεί λίγο. Λένε «εντάξει, το να έχεις ένα smartphone και μία κάμερα που προσφέρουν παραπλήσια εμπειρία είναι κάτι καλό» συμπλήρωσε.
Ο Kimmo Maki, πρώην επικεφαλής του τμήματος Alpha, που είναι τώρα υπεύθυνος του τμήματος κινητής της Ιαπωνικής εταιρείας, αναφέρθηκε ότι σταμάτησε τις εργασίες πάνω σε αυτό που θα ήταν σήμερα ήταν το Xperia XZ4 για χάρη της νέας προσέγγισης, με τον Adam Marsh να δηλώνει ότι ο Kimmo Maki ξεκίνησε να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ του τμήματος κινητής τηλεφωνίας και των άλλων «brands» της Sony.
"Επειδή τώρα αυτή η ομάδα «imaging» βρίσκονται όλοι μαζί, μπορούν να μοιράζονται την ίδια εμπειρία (και γνώση) κατά μήκος των τμημάτων Cybershot, Alpha και Xperia", εξήγησε ο Adam Marsh στο Trusted Reviews.
Ακούγεται σαν μια σοφή κίνηση, αφού με αυτό τον τρόπο επιτρέπεται στα διάφορα τμήματα να μοιραστούν θεωρητικά τους πόρους και τις καινοτομίες. Επιπλέον, το στέλεχος της Sony δήλωσε ότι είναι "πιθανό" κάποια χαρακτηριστικά του λογισμικού από τις κάμερες Alpha να κάνουν την εμφάνιση τους και στη σειρά κινητών Sony Xperia.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας αναγνώρισε επίσης ότι τα τηλέφωνα της Sony δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό, ωστόσο υπογράμμισε τα δυνατά σημεία της Sony.
«Η Sony ως μάρκα δεν απευθύνεται σε όλους. Δεν είμαστε Samsung και δεν είμαστε Huawei. Απευθύνεται ωστόσο σε όλους όσους θέλουν ποιοτικά προϊόντα όπου μπορούν να τραβήξουν εκπληκτικές φωτογραφίες ή βίντεο ή να κάνουν κάτι διαφορετικό» (σε σχέση με τον ανταγωνισμό), δήλωσε ο Adam Marsh, προσθέτοντας ότι τα πλεονεκτήματα σχετίζονται με την οθόνη και την κάμερα. Το Xperia 1 αντιπροσωπεύει την πρώτη ναυαρχίδα που κατασκευάζει η εταιρεία χρησιμοποιώντας πόρους και τεχνογνωσία και από το τμήμα «Alpha» και υπάρχουν αρκετοί λόγοι –λαμβάνοντας υπόψη τα πρώτα συγκριτικά μεταξύ του Xperia 1 και άλλων συσκευών στον τομέα της κάμερας- να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (51)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση