Σε πρόσφατη συνέντευξή του στη Wall Street Journal, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Howard Stringer δήλωσε ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να προσφέρει καινοτόμες ιδέες στη βιομηχανία της τηλεόρασης, ακόμη και να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως η Apple. Ο ίδιος αρνήθηκε να αποκαλύψει τα ακριβή πλάνα της Sony, είπε όμως ότι “υπάρχει πάρα πολύ έρευνα που πρέπει να γίνει για την ανάπτυξη ενός διαφορετικού είδους τηλεόρασης”. Πρόσθεσε επίσης πως δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία στο ότι ο Steve Jobs δούλευε πυρετωδώς πάνω σε αυτό.

 

Αξίζει να αναφερθεί ένα σημείο της συνέντευξης του Stringer, στο οποίο παραδέχεται ότι η τηλεόραση στη μορφή που έχει σήμερα είναι μη κερδοφόρα. “Κάθε συσκευή τηλεόρασης που πωλείται, συνεπάγεται χάσιμο χρημάτων”. Η Sony στο κλείσιμο του τρέχοντος οικονομικού έτους αναμένει απώλειες της τάξεως του $1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από τον περασμένο Μάρτιο, λόγω του μεγάλου αγκαθιού της αγοράς που ονομάζεται τηλεόραση.

 

Howard-Stringer.jpg

 

Η Sony δεν είναι η μόνη εταιρεία με μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την αγορά. Όλοι οι κατασκευαστές τηλεοράσεων κυκλοφορούν μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να διαλέγουν συσκευές με βάση τη φθηνότερη τιμή.

 

Ο Stringer δήλωσε ότι η εταιρεία του δε θα υποτιμήσει την προσπάθεια της Apple να εισαγάγει μια νέα μορφή τηλεόρασης, αλλά σημείωσε ότι είναι μια δύσκολη διαδικασία. “Θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για τη μετάβαση σε ένα νέος είδος τηλεόρασης”, αναφέρει.

 

Η Sony έχει μια δική της στρατηγική τεσσάρων προσανατολισμών προσφέροντας δικτυακές υπηρεσίες σε smartphones, tablets, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τηλεοράσεις. “Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια ώστε να δημιουργήσω μια πλατφόρμα ανταγωνιστική αυτής του Steve Jobs. Έχω τελειώσει την εργασία μου και σύντομα θα δείτε τα αποτελέσματα” συμπληρώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony.

 

Link.png Site: Wall Street Journal