Γιορτάζοντας τα 40 χρόνια από το λανσάρισμα του, η Sony προχωρά σε διάφορες δημοσιεύσεις στα social media και στην επίσημη ιστοσελίδα, όπου μπορούμε να δούμε πως η Ιαπωνική εταιρεία έχει εξελίξει το brand του Walkman ακόμα και μέχρι τις μέρες μας αλλά και την ιστορία πίσω από τη δημιουργία του. Από τη δυνατότητα αναπαραγωγής κασετών με το πρώτο μοντέλο (TPS -L2) μέχρι την αναπαραγωγή Hi-res ήχου με το NW-ZX2 κόστους $1200, η Sony έχει εξελίξει το Walkman όλα αυτά τα χρόνια έχοντας «πειραματιστεί» με διαφορετικές τεχνολογίες για να κάνει πιο εύκολη και φορητή την αναπαραγωγή μουσικής. Σε αυτές περιλαμβάνονται φυσικά τα MiniDisk αλλά και τα CD (Discman), δύο διαφορετικά οπτικά μέσα που μπορεί να προσέφεραν καλύτερη ποιότητα ήχου και άλλες χρήσιμες δυνατότητες, εντούτοις δεν συνάντησαν σημαντική επιτυχία κυρίως εξαιτίας της επικράτησης του iPod της Apple και στη συνέχεια των smartphones.
Το πρώτο μοντέλο (TPS-L2) κυκλοφόρησε πρώτα στην Ιαπωνία με τιμή περίπου $200 και συνάντησε μεγάλη επιτυχία -για την εποχή- με πωλήσεις άνω των 50.000 τεμαχίων σε δύο μήνες, αν και η Sony προέβλεπε πωλήσεις 5.000 το μήνα. Στην Αμερική το Walkman έφτασε περίπου ένα χρόνο μετά (Ιούνιος 1980) ενώ η Sony εξακολουθεί να κατασκευάζει Walkman με κασέτα στην Κίνα για όλες τις αγορές εκτός από αυτή της Ιαπωνίας όπου το τελευταίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2010. Μέχρι τότε, η Sony είχε διαθέσει συνολικά 400 εκατομμύρια Walkman, τα μισά από αυτά βασισμένα στην κασέτα.
- 3
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (45)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση