Σύμφωνα με τη Strategy Analytics, οι αποστολές σε παγκόσμιο επίπεδο μειώθηκαν κατά 2,6% ενώ το ίδιο συνέβη και με τις αποστολές της Apple, που έχασε 0,7% από έτος-σε-έτος. Οι Samsung και Huawei από την άλλη είδαν τις αποστολές τους να αυξάνονται κατά 1,9% και 1,7% αντίστοιχα. Οι αποστολές της Apple το δεύτερο τρίμηνο του 2019 ήταν 38 εκατομμύρια, της Samsung ήταν 76,3 εκατομμύρια και της Huawei ήταν 58,7 εκατομμύρια.
Οι Xiaomi και Oppo βρέθηκαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, βλέποντας τα ποσοστά τους να ανεβαίνουν ελαφρώς στα 9,4% και 8,7% με 32 εκατομμύρια και 29,8 εκατομμύρια αποστολές αντίστοιχα.
Στην δική της έκθεση, η εταιρεία Counterpoint, σχηματίζει παρόμοια εικόνα για την αγορά, με τη Samsung να κατέχει ποσοστό 21,3%, σημειώνοντας αύξηση 7,1% από έτος σε έτος. Η Huawei κατέχει ποσοστό 15,8% στην αγορά, σημειώνοντας επίσης αύξηση από έτος σε έτος περίπου 4,6%. Η Apple στην έκθεση της Counterpoint δείχνει σημαντική πτώση, περίπου 11,9% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, κατέχοντας ποσοστό 10,1% στην αγορά. Το ποσοστό της είναι μειωμένο κατά 1,2% σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Η Xiaomi και η Oppo βρίσκονται στην 4η και 5η θέση με ποσοστά 9% και 8,1% αντίστοιχα, ακολουθούμενες από τις vivo, Lenovo, LG, HMD Global (Nokia) και Realme με ποσοστά 7,5%, 2,6%, 2,2%, 1,3% και 1,3% αντίστοιχα. Σε σύγκριση με το περασμένο έτος η Oppo γνώρισε πτώση 2,0% αλλά η μεγάλη χαμένη είναι η LG, της οποίας το ποσοστό από έτος σε έτος μειώθηκε κατά 18,5%. Την πλέον εντυπωσιακή αύξηση σημείωσε η Realme –κατά 848%- σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
ΣΧΟΛΙΑ (100)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση