Η κινεζική εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων Xiaomi το τελευταίο διάστημα δεν κρύβει καθόλου τα φιλόδοξα σχέδιά της για επέκταση πέραν της Κινεζικής και Ασιατικής αγοράς.

Η πιο πρόσφατη κίνησή της προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η απλοποίηση του ονόματος του website της από xiaomi.com σε mi.com, ενώ το κόστος εξαγοράς του νέου domain name φημολογείται πως ανήλθε στα 577.000 δολάρια US.

 

«Το νέο όνομα χώρου είναι απλούστερο και πιο προσβάσιμο στο διεθνές κοινό», δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας πως το νέο όνομα παραπέμπει επίσης πιο ξεκάθαρα στο κατατεθέν σήμα της "Mi" (συντόμευση του όρου "Mobile Internet"). Δεν αποκλείεται όμως ο βασικός λόγος για την αλλαγή ονόματος να είναι τελικά η δύσκολη προφορά της λέξης "Xiaomi" από όσους δεν γνωρίζουν Κινεζικά.

 

Έως τώρα η μόνη επίσημη παρουσία της Xiaomi εκτός των Κινεζικών συνόρων έχει περιοριστεί στη Σιγκαπούρη. Υπάρχουν όμως σχέδια για επίσημη κυκλοφορία των συσκευών της σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας. Ο αντιπρόεδρος της Xiaomi Global Hugo Barra αποκάλυψε σήμερα πως «θα επιταχυνθεί η διεθνής επέκταση της εταιρείας» και υπαινίχθηκε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο διείσδυσης στις αγορές της Ινδίας και της Λατινικής Αμερικής.

 

Η Xiaomi είναι γνωστή για τις πωλήσεις των smartphones της, καθώς και περιφερειακών και αξεσουάρ δικής της κατασκευής, απευθείας από το website της. Σε δελτίο τύπου που υπογράφει ο αντιπρόεδρος Li Wanqiang σημειώνεται πως το νέο συντομότερο όνομα αναμένεται να δώσει ώθηση στις παραγγελίες μέσω του website, οι οποίες αυτήν τη στιγμή αντιστοιχούν περίπου στο 70% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας. «Σε ο,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα σύντομο όνομα χώρου βοηθά στην αύξηση της επισκεψιμότητας γιατί οι χρήστες το θυμούνται ευκολότερα», δήλωσε ο Li.

 

Στους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, η Xiaomi πούλησε 11.000.000 smartphones, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Lei Jun να θέτει ως στόχο τα 60.000.000 μονάδες έως το τέλος του έτους και τα 100.000.000 μονάδες το επόμενο έτος. Η εταιρεία πούλησε 18.700.000 smartphones μέσα στο 2013, αποφέροντας σε πωλήσεις περί τα 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια US και σημειώνοντας αύξηση 150% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012.

 

Εκτός από συσκευές, η Xiaomi αποκάλυψε πως εντείνει τις προσπάθειές της για προσαρμογή της MIUI ROM στις διεθνείς αγορές. Έχει αρχίσει να επενδύει σε μία ομάδα ανάπτυξης εκτός Κίνας και σε λοιπές υποδομές που θα της επιτρέψουν να υποστηρίξει τις ανάγκες των χρηστών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την εταιρεία, η MIUI έφτασε τα 30.000.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2013, με περισσότερους από 2.000.000 χρήστες σε 118 αγορές εκτός Κίνας.

 

 

Link.png Site: The Next Web