Εν μέσω πανδημίας, αρκετοί κατασκευαστές smartphone έχουν προχωρήσει σε επέκταση της διετής εγγύησης που παρέχουν στους καταναλωτές, αφού το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων κάνει αρκετά δύσκολη την επισκευή τους. 

Με βάση τις ανακοινώσεις των κατασκευαστών που έχουν σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά αλλά και απαντήσεις που λάβαμε σε σχετικά ερωτήματα, η κατάσταση έχει ως εξής:

Samsung

Σύμφωνα με την Samsung Electronic Hellas, όλες οι συσκευές Samsung, των οποίων η εγγύηση κατασκευαστή έληξε ή λήγει μεταξύ 15 Μαρτίου 2020 και 15 Ιουνίου 2020, θα επιδέχονται αυτόματη επέκταση εγγύησης μέχρι 15 Ιουλίου 2020.  Επιπλέον η Samsung παρέχει 2 σχετικές υπηρεσίες. Η πρώτη παρέχεται δωρεάν και αφορά την παραλαβή και παράδοση των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας (smartphones, tablets, wearables), που βρίσκονται είτε εντός είτε εκτός εγγύησης, από τον χώρο επιλογής κάθε χρήστη, μέσω των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης της Samsung. 

Ακόμα, η υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης επιτρέπει σε εξειδικευμένους τεχνικούς της Samsung να ελέγξουν και να χειριστούν απομακρυσμένα smartphones, tablets και Smart TVs.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στο 80111 7267864 (αστική χρέωση) και στο 210 6897691 ή να επισκεφθούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις www.samsung.com/gr/support και www.samsung.com/gr/support/customer-service

Huawei

Όπως έχει ανακοινώσει από τις 22 Μαρτίου η Huawei Technologies Greece, σε ισχύ είναι η επέκταση της χρονικής περιόδου εγγύησης για όλα τα smartphones της κινεζικής εταιρείας. Έτσι αν η αρχική εγγύηση λήγει την 15η Μαρτίου 2020 έως 14η Ιουνίου 2020, αυτή θα παραταθεί μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020 ενώ όλοι οι άλλοι όροι και προϋποθέσεις της εγγύησής παραμένουν αμετάβλητοι. Παράλληλα η Huawei κάνει διαθέσιμη την υπηρεσία Door to Door σε όλη την Ελλάδα και για όλα τα smartphones της χωρία καμία χρέωση, μια υπηρεσία που μέχρι σήμερα ήταν διαθεσιμη μονάχα για τους κατόχους Premium συσκευών της εταιρείας.

Με την υπηρεσία Door to Door,  σε περίπτωση βλάβης, συνιστάται η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της Huawei και αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν μπορεί να επιλυθεί τηλεφωνικά, τα στοιχεία του καταχωρούνται στο σύστημα -με πρότερη συγκατάθεση- και προγραμματίζεται παραλαβή της συσκευής από υπηρεσία courier. Στη συνέχεια η συσκευή αποστέλλεται σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της εταιρείας προς επισκευή και στη συνέχεια επιστρέφεται στον πελάτη. 

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν το 2111 988 000 ή μέσω Live Chat ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://consumer.huawei.com/gr/support/campaigns/vip-service

Apple

Δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για επέκταση εγγύσης των iPhone στην Ελλάδα αλλά ούτε σε κάποια άλλη χώρα. Σε περίπτωση ανάγκης επισκευής, η iSquare, επίσημος διανομέας των προιόντων Apple στην Ελλάδα και την Κύπρο, αναλαμβάνει τη δωρεάν παραλαβή και επιστροφή στον κάτοχό της οποιασδήποτε συσκευής Apple, συμπεριλαμβανομένου των iPhone προς ένα από τα δύο επισκευαστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στα 2119997590 - 2119997370 ή να επισκεφθούν τον παρακάτω σύνδεσμο
https://www.istorm.gr/service-courier.html

Xiaomi

Η Info Quest, επίσημος ανιπρόσωπος των προιόντων Xiaomi στην Ελλάδα ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες δωρεάν επέκταση εγγύησης 3 μηνών σε περίπτωση που η αρχική εγγύηση έληγε μεταξύ 15 Μαρτίου και 15 Απριλίου. Όπως μας δηλώθηκε, η εταιρεία εξετάζει νέα παράταση και θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση μέσα στην εβδομάδα. Σε ότι αφορά νέες αγορές smartphone Xiaomi, επεκτείνει την περίοδο επιστροφής του προιόντος στις 45 ημέρες προκειμένου «ο καταναλωτής να νοιώθει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά».

MLS

Σε επικοινωνία με την εταιρεία, μας αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για επέκταση εγγύησης των MLS smartphones.

Ηonor 

Η Honor ακολουθεί παρόμοια πολιτική επέκτασης εγγύησης με τη Huawei. Σύμφωνα με στέλεχος της εταιρείας, αν η αρχική εγγύηση ενός Honor smartphone λήγει το διάστημα μεταξύ της 15ης Μαρτίου 2020 και 14ης Ιουνίου 2020, η εγγύηση θα παραταθεί μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020 εντελώς δωρεάν.

Alcatel / TCL / BlackBerry 

Σε επικοινωνία μας με την εταιρεία, ενημερωθήκαμε ότι η Alcatel προχωρά σε τρίμηνη δωρεάν επέκταση της εγγύησης όλων των smartphone που διαθέτει στην ελληνική αγορά συμπεριλαμβανομένου και των BlackBerry και TCL μοντέλων. Αυτή θα ισχύσει μόνο στην περίπτωση που η εγγύηση της συσκευής έληξε ή λήγει το διάστημα 1 Μαρτίου με 30 Ιουνίου, με την εγγύηση να μετατίθεται χρονολογικά μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Για το ίδιο χρονικό διάστημα όποιος πελάτης καλεί την ALC ή TCL hotline (ALC: 2112111551, TC : 2111991796) και διαθέτει συσκευή εντός εγγύησης, η διαδικασία παραλαβής και αποστολής στο επισκευαστικό κέντρο θα γίνεται μέσω courier και χωρίς καμία χρέωση.

Nokia

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Nokia, εξαιτίας της πανδημίας, επεκτείνει την εγγύηση σε όλα τα smartphones της κατά 45 ημέρες, φτάνει η αρχική εγγύηση να είχε λήξει από τις 15 Μαρτίου έως τις 15 Απριλίου. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν την ιστοσελίδα https://nokia.ebuilder.com για περισσότερες πληροφορίες.

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι πολλές από τις εταιρείες που επικοινωνήσαμε και έχουν ήδη σε ισχύ προγράμματα επέκτασης εγγύησης, μας ανέφεραν ότι ο επόμενο διάστημα θα επανεξετάσουν την πολιτική τους με βάση και τις εξελίξεις, χωρίς να αποκλείεται και μια περαιτέρω επέκταση της.

  • Like 1