Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της IDC, η παγκόσμια αγορά smartphones σημείωσε πτώση εξαιτίας της μεγάλης επιβράδυνσης που γνώρισε η Κινέζικη αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι λοιπόν, η αγορά των smartphones γνώρισε πτώση 2,9%. Η μεγάλη επιβράδυνση στην Κινέζικη αγορά, με τις αποστολές των Huawei, Xiaomi και Oppo που βρέθηκαν στην 3η, 4η και 5η θέση αντίστοιχα να μην ξεπερνούν τις 100 εκατομμύρια, ήταν στην ουσία ο λόγος που η παγκόσμια αγορά παρασύρθηκε σε επίπεδα αρνητικού προσήμου.
Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, οι αποστολές της Samsung βρέθηκαν να είναι κατά 2 εκατομμύρια λιγότερες, όταν η Apple κατάφερε να αυξήσει τις δικές της κατά 1,4 εκατομμύρια. Οι αποστολές της Huawei ήταν περίπου 5 εκατομμύρια περισσότερες με αποτέλεσμα να κατέχει μερίδιο στην αγορά περίπου 11,8%. Η Xiaomi ήταν ο μεγαλύτερος νικητής με αύξηση από έτος σε έτος που αγγίζει το 87,8% ενώ η Oppo βρέθηκε στην 5η θέση.
Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές απέστειλαν συνολικά 112,7 εκατομμύρια smartphones που αποτελούν το 33,7% των συνολικών, και αυτό σημαίνει πως οι δύο από τις τρεις συσκευές ήταν κατασκευασμένη από μία από τις πέντε πρώτες εταιρείες στην κατάταξη. Για λόγους σύγκρισης, να αναφέρουμε ότι το ποσοστό των “άλλων” κατασκευαστών πέρυσι ήταν λίγο πάνω από το 40%.
Η IDC επισήμανε τις εταιρείες που οδήγησαν την αγορά το περασμένο τρίμηνο, με τη Samsung να παραμένει στην ηγετική θέση μάλλον εξαιτίας της απόφασης της να λανσάρει τα Galaxy S9 και Galaxy S9+ νωρίτερα από τους προκατόχους τους. Η κινητήριος δύναμη ωστόσο ήταν οι σειρές Galaxy A και Galaxy J που απευθύνονται κατά πρώτο λόγο στις αναπτυσσόμενες αγορές.
Η Apple από την άλλη είχε το iPhone X ως το δημοφιλέστερο μοντέλο τους τρείς πρώτους μήνες της χρονιάς, έχοντας και την υψηλότερη μέση λιανική τιμή, ενώ η Huawei ενισχύθηκε στη 3η θέση χάρη στα περισσότερο προσιτά της smartphones και την άνοδο της στην Δ. Ευρώπη.
Η Κινέζικη εταιρεία έχει βάλει στόχο την θέση της Apple, ωστόσο κάτι τέτοιο θα είναι μάλλον δύσκολο να επιτευχθεί τώρα με τις περιπέτειες της με τις Αμερικάνικες αρχές και με τις δυσκολίες που θα έχει στο να έχει πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ.
Η Xiaomi, συνολικά είναι η μεγαλύτερη ευνοημένη χάρη στις σημαντικές επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει για να επεκταθεί στην Ινδία και στην Νοτιοανατολική Ασία καθώς και σε μεγάλες αγορές στην Ευρώπη, όπως στην Ιταλική και στην Ισπανική αγορά. Με στόχο να ανταγωνιστεί τις παραπάνω εταιρείες ακόμα πιο αποφασιστικά, η Oppo που βρέθηκε στην 5η θέση λανσάρισε ένα νέο sub-brand, την εταιρεία Realme, η πρώτη συσκευή της οποίας αναμένεται μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες.
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (11)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση