Το παραπάνω συμπέρασμα συμπίπτει βεβαίως με την πανδημία του κορωνοϊού και αντικατοπτρίζει την αυξημένη χρήση των φορητών συσκευών σε όλο τον κόσμο. Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που δαπανήθηκε σε εφαρμογές και παιχνίδια στο Android αυξήθηκε κατά 20% σε παγκόσμιο επίπεδο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι Κινέζοι χρήστες, ειδικότερα, δαπάνησαν κατά μέσο όρο 5 ώρες την ημέρα. Οι Αμερικανοί, οι Ιταλοί και οι Γάλλοι χρήστες επίσης ξόδεψαν πολλές ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε non-gaming εφαρμογές.
Οι καταναλωτές κατέβασαν σύμφωνα με εκτιμήσεις 31,5 δισεκατομμύρια apps και στα δύο καταστήματα εφαρμογών την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου με τα 22,5 δισεκατομμύρια downloads να προέρχονται από το Google Play και οι υπόλοιπες από το App Store της Apple. Τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την αγορά εφαρμογών ήταν περίπου $23,4 δισεκατομμύρια, με τα $15 δισεκατομμύρια να ξοδεύονται από συσκευές iOS και τα υπόλοιπα από συσκευές Android.
Μπορεί οι non-gaming εφαρμογές να αποτελούν την πλειονότητα των downloads, ωστόσο οι καταναλωτές ξοδεύουν αρκετά περισσότερα χρήματα σε μικροσυναλλαγές εντός των παιχνιδιών από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία εφαρμογών. Τα περισσότερα έσοδα του Apple App Store προήλθαν από Κινέζους και Αμερικανούς καταναλωτές ενώ τα περισσότερα έσοδα του Google Play από τη Νότιο Κορέα, την Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όσον αφορά στον αριθμό, τα περισσότερα app downloads στο Google Play έγιναν από την Ινδία και την Βραζιλία ενώ στο App Store της Apple από την Κίνα και τις ΗΠΑ.
Οι εφαρμογές που κατέβηκαν περισσότερο στο iOS και στο Android το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν τα TikTok, WhatsApp και Facebook, και τα Instagram και Facebook Messenger. Τα Facebook, WhatsApp και Facebook Messenger είχαν τους περισσότερους ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση.
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση