Από την άλλη, όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα ο πρώτος που θα κατηγορήσουν θα είναι ο εκάστοτε πάροχος. Πέρυσι, παρόμοια έρευνα έδειξε ότι το 64% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας είχε τη προσδοκία ότι ο πάροχός του θα λειτουργούσε χωρίς προβλήματα οποιαδήποτε ώρα της μέρας.
Η ίδια έρευνα δείχνει πως το 55% των χρηστών smartphone και tablet κατηγορούν το πάροχο κινητής τηλεφωνίας αν μια εφαρμογή δε λειτουργεί σωστά. Όταν τη περσινή χρονιά το ποσοστό αυτό έφτανε το 40%. Το 42% των χρηστών είπαν πως θα πρότειναν το πάροχο κινητής τηλεφωνίας τους σε κάποιο φίλο που αναζητούσε "υψηλές ευρυζωνικές επιδόσεις", ενώ μόλις το 9% ανέφερε πως δε έκανε κάτι τέτοιο. Όσον αφορά στη ποιότητα του δικτύου, το 32% από τους ερωτηθέντες ανέφερε πως η ποιότητα του δικτύου παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή παρόχου, ενώ αντίστοιχα το ποσοστό αυτό πέρσι έφτανε το 29%.
Σε δήλωσή του ο John Reister, αντιπρόεδρος marketing και διαχείρισης προϊόντων της Vasona Networks, ξεκαθάρισε πως καθώς οι πάροχοι επεκτείνουν τις υπηρεσίες 4G, οι καταναλωτές θέτουν ακόμα πιο υψηλά το πήχη για τις ευρυζωνικές επιδόσεις, ενώ συνεχίζουν να γίνονται προσπάθειες και επενδύσεις αλλά το δίκτυο συνεχίζει να παρουσιάζει συμφόρηση. Τόνισε δε, πως με τη φετινή έρευνα φαίνεται πως η παράδοση μιας καλύτερης εμπειρίας κινητής ευρυζωνικότητας είναι ένας συνεχής αγώνας και ένας κινούμενος στόχος καθώς οι απαιτήσεις των πελατών ολοένα αυξάνονται. Η έρευνα διενεργήθηκε από τις 7 ως τις 11 Αυγούστου σε 1.111 άτομα.
Site: PhoneArena
ΣΧΟΛΙΑ (26)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση