Δεν αποτελεί έκπληξη ότι η μία από αυτές τις εφαρμογές είναι το Facebook, ενώ άλλες δύο είναι τα WhatsApp και Snapchat. Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι άμεση και ευχάριστη, ωστόσο οι εφαρμογές που παρέχουν λιγότερο προφανή “χρησιμότητα” φαίνεται να αγνοούνται σε μεγάλο βαθμό από τους χρήστες.
Σε ένα άρθρο του επίσης, ο Sar Haribhakti εξηγεί με λεπτομέρεια τους λόγους που οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις εφαρμογές για τα chatbots, ενώ όπως και με τα apps έτσι και με τα chatbots, είναι πολύ πιθανό να καταλήξουν να χρησιμοποιούν μόλις πέντε από αυτά.
Παράλληλα, ο Haribhakti αμφισβητεί ότι οι προσπάθειες των εταιρειών του κλάδου να κάνουν δεκάδες bots τόσο ζωτικής σημασίας για την καθημερινότητα μας ώστε να τα χρησιμοποιούμε σε τακτική βάση θα στεφθούν από επιτυχία. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο του εδώ.
Site: VentureBeat
ΣΧΟΛΙΑ (58)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση