Σύμφωνα με την έκθεση λοιπόν της IDC, το τέταρτο τρίμηνο του 2014, το ποσοστό της Samsung στην αγορά της Κίνας ήταν μόλις 7,9%, μείωση σχεδόν 50% σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο τρίμηνο.
Από την άλλη, η Xiaomi σημείωσε χρόνο με τον χρόνο αύξηση 150%, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς με ποσοστό 13,7%.
Κοντά στην Κινέζικη Xiaomi βρίσκεται η Apple, με ποσοστό 12,3% της αγοράς ενώ στην τρίτη και στην τέταρτη θέση της αγοράς, βρίσκονται οι Huawei και Lenovo με ποσοστά 11% και 9,5% αντίστοιχα.
Συνολικά, οι αποστολές smartphones στην αγορά της Κίνας το τέταρτο τρίμηνο του έτους που μας πέρασε, έφτασαν τις 107,5 εκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση 2%, από τρίμηνο σε τρίμηνο.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (38)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση