Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν καινούριο αλγόριθμο που επιτρέπει στη συσκευή να αντιλαμβάνεται τη γωνία τοποθέτησης του δαχτύλου επάνω στην οθόνη, δίνοντας με τον τρόπο αυτό νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης μεταξύ χρήστη και συσκευής.
Οι συμβατικές συσκευές αντιλαμβάνονται απλά το άγγιγμα του δακτύλου στην οθόνη για την πραγματοποίηση μιας ενέργειας, ενώ παράλληλα ενέργειες όπως το zoom ή η περιστροφή μιας εικόνας απαιτούν τη χρήση επιπλέον δακτύλου.
Χάρη στο FingerAngle λοιπόν, είναι εφικτός ο καθορισμός της θέσης του δακτύλου ώστε να ολοκληρωθούν ευκολότερα ορισμένες ενέργειες. Εκτιμάται ότι η συγκεκριμένη λειτουργία θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για συσκευές όπως τα smartwatches τα οποία διαθέτουν οθόνες μικρών διαστάσεων. Επιπλέον, το FingerAngle θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά το mobile gaming, παραδείγματος χάρη καθιστώντας μη απαραίτητη τη χρήση on-screen thumb sticks.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ η Apple δήλωσε ότι για την υλοποίηση του 3D Touch χρειάστηκαν αμέτρητες ώρες έρευνας και ανάπτυξης, καθώς και η προσθήκη συγκεκριμένου hardware στην οθόνη, η Qeexo μπορεί να ενσωματώσει τη λειτουργία FingerAngle σε συσκευές απλά μέσω του software.
Προς το παρόν δεν είναι γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει επίσημα το FingerAngle, ωστόσο πρόκειται για μια λειτουργία που θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε κάθε πλατφόρμα, εφόσον δεν απαιτεί συγκεκριμένο hardware.
Site: TheNextWeb
ΣΧΟΛΙΑ (10)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση