Η Samsung είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά των smartwatches, με ποσοστό που αγγίζει το 71% για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Σύμφωνα με μία αναφορά της εταιρείας ερευνών Strategy Analytics, οι αποστολές για τη Κορεάτικη εταιρεία έφτασαν τα 500.000 τεμάχια. Ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον στοιχείο στην έρευνα, είναι ότι η εταιρεία έπιασε το συγκεκριμένο αριθμό μόνο με το πρωτότυπο Galaxy Gear.

 

Τα νεότερα smartwatches της Samsung όπως τα Gear 2 και Gear 2 Neo, μπορεί να αποκαλύφθηκαν τον Φεβρουάριο, ωστόσο η πώληση της δεν ξεκίνησε έως στις 11 Απριλίου.

 

Αν σκεφτούμε ότι τα Gear 2 και Gear 2 Neo αποτελούν καλύτερες συσκευές από το πρωτότυπο μοντέλο, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η Samsung θα πουλήσει ακόμα περισσότερά smartwatches στους επόμενους μήνες.

 

Στην έρευνα της η Strategy Analytics επίσης αποκαλύπτει ότι η παγκόσμια αγορά των smartwatches σημείωσε αύξηση 250% το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της χρονιάς που πέρασε. Αυτό σημαίνει ότι με τα Moto 360, LG G Watch και το φημολογούμενο iWatch, η αγορά θα ανέβει ακόμα περισσότερο, αλλά τότε θα ξεκαθαρίσει και αν η Samsung, θα συνεχίσει να έχει τα ηνία.

 

Link.png Site: PhoneArena