Ορισμένοι χρήστες Galaxy Note8 αναφέρουν ότι δεν μπορούν να φορτίσουν ή να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους αφότου αποφορτιστεί πλήρως η μπαταρία τους (0%), ένα πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί και σε άλλες συσκευές.

Αν και εκπρόσωποι της Samsung προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα μεμονωμένα περιστατικά, ένας εκπρόσωπος της Νοτιοκορεάτικης εταιρείας επιβεβαίωσε στo Engadget πως η εταιρεία του έχει λάβει υπόψη της “περιορισμένο αριθμό αναφορών που ενδέχεται να σχετίζονται με το κύκλωμα διαχείρισης ενέργειας” της ναυαρχίδας της.

Το ζήτημα φαίνεται να περιορίζεται σε ένα σχετικά μικρό αριθμό συσκευών, και ευτυχώς για τους χρήστες αλλά και για την εταιρεία δεν σχετίζεται με την ασφάλεια (όπως είχε γίνει με το περσινό μοντέλο). Φαίνεται πως το πρόβλημα οφείλεται στη διαχείριση της ενέργειας και πιο συγκεκριμένα με το φορτίο που πρέπει να παραμείνει στη μπαταρία για να βοηθήσει στην εκκίνηση του συστήματος ελέγχου φόρτισης.

Εκπρόσωποι της εταιρείας συμβουλεύουν τους επηρεαζόμενους χρήστες να αντικαταστήσουν τις συσκευές τους χρησιμοποιώντας την εγγύηση που έχουν, ωστόσο όσοι δεν επιθυμούν να παραδώσουν τις συσκευές τους στην εταιρεία ή δεν καλύπτονται από εγγύηση μπορούν να δοκιμάσουν κάτι που ονομάζεται “stack charging”. Οι χρήστες θα πρέπει να συνδέουν και να αποσυνδέουν τον φορτιστή για δέκα με δεκαπέντε δευτερόλεπτα αφήνοντας μεταξύ των κύκλων σύνδεσης/ αποσύνδεσης περίπου 30 δευτερόλεπτα. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσει να αποθηκευτεί αρκετή ενέργεια για την εκκίνηση της συσκευής μετά από περίπου 20 λεπτά ή μετά από περίπου 100 προσπάθειες.

Αναμφισβήτητα πρόκειται για μία χρονοβόρα διαδικασία, που επιπλέον δεν είναι και εγγυημένη. Παρόλα αυτά, με αυτό τον τρόπο θα μπορούσατε να προχωρήσετε στο σβήσιμο των δεδομένων της συσκευής προτού την επιστρέψετε στη Samsung ή να γλυτώσετε την επίσκεψη στο κατάστημα από όπου την αγοράσατε.  Σε κάθε περίπτωση, αν είστε κάτοχος του Note8, θα ήταν καλό να μην επιτρέψετε στην συσκευή να απενεργοποιηθεί λόγω μπαταρίας.

Engadget