Η σχετική έρευνα πραγματοποιήθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2014 και έλαβαν μέρος περίπου 5000 χρήστες. Η εταιρεία SurveyMonkey δημιούργησε το δικό της benchmark, με τον αριθμό 19 να συμβολίζει το βιομηχανικό πρότυπο για την αφοσίωση των πελατών.
Όσο αφορά στην Samsung, το σκορ που σημειώθηκε είναι σχεδόν διπλάσιο, 35 ενώ το σκορ της Apple ήταν 28, πάνω από τον αριθμό 19.
Σύμφωνα με την έρευνα, η Microsoft σημείωση σκορ ίσο με... -8, και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι υπεύθυνοι της εταιρείας, αφού θα πρέπει να προσελκύσουν πιστούς φίλους και να κάνουν την εταιρεία αγαπητή.
Μπορεί η Samsung όσο αφορά στην αφοσίωση των πελατών της να σημειώνει μεγαλύτερο σκορ από την Apple, ωστόσο η δεύτερη βρίσκεται στην πρώτη θέση στον τομέα της υποστήριξης πελατών, με το 41% των πελατών να έμειναν ικανοποιημένοι από την εμπειρία όταν χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα.
Η Samsung σύμφωνα με την έρευνα χρειάζεται να κάνει βελτιώσεις στο σύστημα της προκειμένου να ικανοποιήσει πλήρως τους πελάτες της (τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων στην έρευνα είχαν αρνητική εμπειρία). Η Microsoft ωστόσο πρέπει να εργαστεί ακόμα πιο σκληρά από την Samsung αφού μόλις το ένα πέμπτο των συμμετεχόντων στην έρευνα εκφράστηκε θετικά για την εταιρεία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (13)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση