Η Κορεάτικη εταιρεία ξεκίνησε τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της "It Doesn't Take a Genius" με στόχο να δείξει στους καταναλωτές, ότι έχει ήδη στην αγορά τις δικές της συσκευές, όπως τα Galaxy Note 4 και Gear S, οι οποίες κάνουν περισσότερα πράγματα από τις αντίστοιχες της Apple που παρουσιάστηκαν πρόσφατα.
Η εταιρεία ξεκινάει κοροϊδεύοντας την αμερικάνικη εταιρεία και το προβληματικό -είναι η αλήθεια- live stream που αφορούσε στη παρουσίαση των νέων της συσκευών. Στη συνέχεια, κάνει λόγο για τη μεγαλύτερη υψηλότερης ανάλυσης οθόνη του Galaxy Note 4, για τις multitasking δυνατότητες του, το S Pen καθώς και τη ταχύτητα φόρτισης. Δείτε τα video παρακάτω:
https://www.youtube.com/watch?v=vA8xPyBAs_o
https://www.youtube.com/watch?v=yUnlnopG_Xs
https://www.youtube.com/watch?v=vPqVYyes0PM
https://www.youtube.com/watch?v=9YA_ocaqTlw
http://www.youtube.com/watch?v=rask0SaAFJ8
Φυσικά, η Κορεάτικη εταιρεία δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί και με το επερχόμενο Apple Watch, δείχνοντας ότι το δικό της Gear S κάνει περισσότερα πράγματα.
http://www.youtube.com/watch?v=bpv5_SPrk_w
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (157)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση