Έχει περάσει καιρός από την τελευταία προσπάθεια της Samsung να «κοροϊδέψει» την Apple με κάποιο διαφημιστικό βίντεο στο οποίο έδειχνε την ανωτερότητα των smartphone της έναντι των iPhone.

Τα περσινά προβλήματα με το Galaxy Note 7 ανέκοψαν προσωρινά όπως φαίνεται τις αντίστοιχες κινήσεις της Samsung όμως η Κορεατική εταιρεία επιστρέφει αυτή την εβδομάδα με ένα νέο διαφημιστικό βίντεο με τίτλο «Μεγαλώνοντας», λίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα του iPhone X.

 

Το κεντρικό στοιχείο του διαφημιστικού είναι ένα σύνηθες επιχείρημα των φίλων του Android, ότι δηλαδή η Apple υιοθετεί στο iPhone κάθε νέο χαρακτηριστικό, αρκετό καιρό μετά τη Samsung, είτε αυτό πρόκειται για την αδιαβρχοποίηση, είτε την ποιότητα της κάμερας, τη μεγαλύτερη οθόνη, την ασύρματη φόρτιση κ.α. Με την κυκλοφορία του iPhone X, η Samsung αναφέρει ότι αυτή η καθυστέρηση διαρκεί τα 10 τελευταία χρόνια, από την πρώτη στιγμή δηλαδή της κυκλοφορίας του iPhone.

 

Στο έξυπνο διαφημιστικό, ο πρωταγωνιστής είναι από τους πρώτους που αγοράζουν τo iPhone το 2007 με τα επόμενα χρόνια να περιμένει στις γνωστές ουρές προκειμένου να προμηθευτεί τα νεότερα μοντέλα όπως το iPhone 5, το iPhone 6 και το iPhone 7 το οποίο δεν έχει θύρα ακουστικών, κάτι που τον αναγκάζει να χρησιμοποιήσει προσαρμογέα.

 

 

Το βίντεο κλείνει με τον πρωταγωνιστή 10 χρόνια μετά να μη συγκινείται από τις ουρές που έχουν δημιουργηθεί έξω από τα καταστήματα της Apple για την απόκτηση του τελευταίου iPhone αφού πλέον εμπιστεύεται τo Galaxy Note8.

 

Link.png Site: TechCrunch