Όσοι αγόρασαν στις Ηνωμένες Πολιτείες το Galaxy Note7 από κάποιον retailer ή από κατάστημα κάποιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, μπορούν να το επιστρέψουν άμεσα πίσω για να πάρουν ένα νέο διαφορετικού μοντέλου κινητό ή για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω.

Όσοι ωστόσο αγόρασαν το Galaxy Note 7 απευθείας από την Samsung, η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος είναι λίγο πιο περίπλοκη, αφού ορισμένοι πελάτες παραπονέθηκαν ότι οι εταιρείες FedEx και UPS αρνιούνται να παραλάβουν τα κινητά από φόβο μην πάρουν φωτιά ή εκραγούν. Αυτός είναι και ο λόγος που η Samsung κατέληξε στην λύση ενός πυρασφαλούς κουτιού ανάκλησης, που επιτρέπει στις προβληματικές συσκευές να επιστρέψουν στην εταιρεία μέσω UPS Ground. Στο XDA-developers έλαβαν την σχετική συσκευασία για την επιστροφή του προϊόντος, και αμέσως γίνεται αντιληπτό πόσο μεγάλο πονοκέφαλο πρέπει να έχει προκαλέσει όλη η υπόθεση στην Samsung.

 

Όσον αφορά στην διαδικασία, αφού ο χρήστης απενεργοποιήσει την συσκευή, θα πρέπει να την τοποθετήσει μέσα σε μία αντιστατική σακούλα, που μπαίνει μέσα σε ένα χάρτινο κουτί, το οποίο μπαίνει σε ένα δεύτερο, και το δεύτερο σε ένα τρίτο κουτί, με το τελευταίο να μπαίνει σε ένα ειδικό, πυρασφαλές κουτί, που είναι θερμικά μονωμένο και με επένδυση από κεραμικές ίνες που έχουν στόχο να κρατηθεί η οποιαδήποτε μικρή φωτιά, υπό έλεγχο. Επειδή ωστόσο οι κεραμικές ίνες ενδέχεται να ερεθίσουν το δέρμα, η Samsung προσφέρει ένα ζευγάρι μπλε χρώματος γάντια από λάτεξ για καλό και για κακό που λένε.

 

H Samsung ξεκίνησε να στέλνει τέτοιου είδους κουτιά σε χρήστες, μετά από πολλαπλές αναφορές για εγκαύματα από συσκευές αντικατάστασης.

 

 

Link.png Site: Engadget