Η εταιρεία, έχοντας ένα δείγμα περισσότερων από 250 Αμερικανών χρηστών των Galaxy S3 και S4, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι παρόλο που η εταιρεία διαφήμισε πρόσφατα τους 100 εκατομμύρια χρήστες του ChatOn, οι χρήστες δεν “έμεναν” παρά 6 δευτερόλεπτα στην εφαρμογή το μήνα, σε σύγκριση για παράδειγμα με τα 151 λεπτά που ξόδευαν από το χρόνο τους στο Instagram.
Οι υπόλοιπες εφαρμογές του σουίτας λογισμικού της εταιρείας τα πήγαν λίγο καλύτερα σύμφωνα με την Strategy Analytics, με τους χρήστες να μην κάθονται για περισσότερο από επτά συνολικά λεπτά το μήνα για όλες τις εφαρμογές της εταιρείας μαζί!
Αντίθετα, οι χρήστες χρησιμοποίησαν το Facebook για 11 ώρες το μήνα, ενώ στις σπουδαιότερες εφαρμογές της Google έμειναν περίπου 150 λεπτά κατά μέσο όρο.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (31)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση