Το συνέδριο GTC 2019 επέλεξε η Nvidia για μια νέα σειρά ανακοινώσεων, μία από τις οποίες αφορά σημαντικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες λογισμικού όπως την Adobe και την Autodesk. Σκοπός της συνεργασίας είναι η ενσωμάτωση της πλατφόρμας RTX ray-tracing της Nvidia σε μελλοντικές εκδόσεις λογισμικού που αναπτύσσουν οι συνεργαζόμενες εταιρείες. 

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες συνεργασίες είναι αναμφίβολα αυτή με τη Unity, πίσω από την οποία βρίσκεται η ομώνυμη rendering engine για την ανάπτυξη videogmes, μία από τις δημοφιλέστερες αυτή τη στιγμή στην αγορά. Σε αντιδιαστολή, ένα άλλο μεγάλο όνομα του χώρου, η Epic Games έχει ήδη ανακοινώσει την υποστήριξη της τεχνολογίας RTX ray-tracing από την έκδοση 4.22 της Unreal Engine. 

Η τεχνολογία που αναπτύσσει η Nvidia επικεντρώνεται στο πως αλληλεπιδρά το φως με την ατμόσφαιρα μέσα σε ένα παιχνίδι αλλά και στα αντικείμενα που πέφτει πάνω, φέρνοντας σε άλλα επίπεδα το στοιχείο του ρεαλισμού, και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο. Στην ανακοίνωσή της η Nvidia κάνει λόγο για «εικόνες ray trace που δε ξεχωρίζουν από πραγματικές φωτογραφίες» ενώ η Unity προχώρησε στη δημοσιοποίηση ενός εντυπωσιακού βίντεο σε συνεργασία με τη BMW, στο οποίο απεικονίζεται η 2019 BMW 8 Series Coupe με άκρως ρεαλιστικά γραφικά. 

Nvidia

  • Like 2