Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας DSOG και χάρη σε μία αγγελία εργασίας, η Nvidia επιθυμεί να δημιουργήσει ένα στούντιο που θα ειδικεύεται στην προσθήκη εφέ ray tracing σε πραγματικό χρόνο για το remastering κλασικών παιχνιδιών για την πλατφόρμα PC.
Στην αγγελία, η Nvidia λέει πως θα ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα για το remastering τίτλων παιχνιδιών: «Διαλέγουμε ορισμένους από τους μεγαλύτερους τίτλους των προηγούμενων δεκαετιών και τους φέρνουμε στην εποχή της ιχνηλάτησης ακτίνας. Έτσι, θα τους δώσουμε υπερσύγχρονα οπτικά εφέ ενώ θα διατηρήσουμε το gameplay που τους έκανε εξαιρετικούς. Η ομάδα Nvidia Lightspeed Studios αναλαμβάνει την πρόκληση, με ένα τίτλο που όλοι γνωρίζετε και αγαπάτε, αλλά για τον οποίο δεν μπορούμε να μιλήσουμε εδώ».
Η Lightspeed έχει εργαστεί εκτός από το remaster Quake II RTX και για την μεταφορά διάφορων παιχνιδιών στο Android μέσω των συσκευών Nvidia Shield όπως το Half-Life 2 ή το Super Mario Galaxy.
Η αγγελία εργασίας δημιουργήθηκε πριν από δεκαεπτά ημέρες, και επομένως μετά την διάθεση του Quake 2 RTX. Δύο παιχνίδια που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τα εφέ ray tracing είναι τα Unreal και Doom 3. Ειδικά το δεύτερο χρησιμοποιεί stencil shadows και dynamic lighting οπότε με ray tracing θα έδειχνε εκπληκτικό.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (118)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση