Σε ενημέρωση Τύπου στα πλαίσια της έκθεσης Gamescon, η Nvidia έδωσε περισσότερες πληροφορίες στους δημοσιογράφους: η νέα RTX 2080 είναι έως δύο φορές ταχύτερη από την GTX 1080 όταν χρησιμοποιείται η τεχνική anti-aliasing DLSS (Deep Learning Super-Sampling), κάτι που οφείλεται στους πυρήνες Tensor που ενσωματώνει η GPU και που πραγματοποιούν AI-powered rendering. Στην ουσία, πρόκειται για έναν λιγότερο GPU-intensive τρόπο για να επιτευχθούν ομαλότερες άκρες στα τρισδιάστατα αντικείμενα.
Από τους developers εξαρτάται η υποστήριξη του DLSS στα παιχνίδια τους, αλλά λαμβάνοντας υπόψη μας ότι μεγάλοι τίτλοι όπως τα Final Fantasy XV, PUBG και το επερχόμενο Shadow of the Tomb Raider εκμεταλλεύονται το χαρακτηριστικό, υποθέτουμε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι τίτλοι. Με το DLSS απενεργοποιημένο, τα ίδια παιχνίδια είναι περίπου 1.5x ταχύτερα στην RTX 2080 από ότι στην GTX 1080 σύμφωνα με την Nvidia.
Από άποψη «real-world performance», χάρη στο DLSS, θα μπορέσετε να παίξετε τα αγαπημένα σας παιχνίδια σε 4K/ HDR ανάλυση στα 60 frames per second υποστηρίζει η Αμερικάνικη εταιρεία. Όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω slide από την παρουσίαση της Nvidia, το Call of Duty: WWII μπορεί να τρέχει με έως και 93fps στην συγκεκριμένη, εξαιρετικά υψηλή, ανάλυση με το Battlefield 1 να τρέχει με 84fps.
-
1
ΣΧΟΛΙΑ (211)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση