Μετά από 11 χρόνια, η εταιρεία συνεργάζεται με τη Mediatek για την ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών G-Sync στους επεξεργαστές scalers της τελευταίας.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην αγορά των οθονών για παιχνίδια. Μέχρι τώρα, οι κατασκευαστές έπρεπε να πληρώνουν επιπλέον για την ειδική μονάδα G-Sync, κόστος που μετακυλιόταν στους καταναλωτές. Με τη νέα προσέγγιση, οι λειτουργίες G-Sync θα ενσωματώνονται στο τσιπ που ήδη υπάρχει στις οθόνες, εξαλείφοντας την ανάγκη για πρόσθετο hardware.
Οι επεξεργαστές scalers της Mediatek, που είναι οι πιο διαδεδομένοι στην αγορά, θα περιλαμβάνουν πλέον ένα πλήρες φάσμα χαρακτηριστικών G-Sync. Αυτά περιλαμβάνουν μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης, μεταβλητό overdrive, υποστήριξη χρώματος 12-bit, Ultra Low Motion Blur (ULMB), χαμηλή καθυστέρηση HDR, Nvidia Reflex analyzer και την τεχνολογία NCIDI Pulsar. Για όσους δεν γνωρίζουν, ένα scaler είναι ουσιαστικά ένα μικρό τσιπ μέσα στην οθόνη που χειρίζεται το scaling της ανάλυσης, μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, όπως η εμφάνιση στην οθόνη (OSD), οι ρυθμίσεις χρωμάτων, το HDR και η επιλογή εισόδου. Η ίδια η μονάδα G-Sync ήταν ένα scaler ενώ πλέον σπάνια θα βρείτε μια gaming οθόνη χωρίς δικό της scaler.
Η ενσωμάτωση του NVIDIA Reflex analyzer είναι επίσης πολύ σημαντική, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν λεπτομερώς τις μετρήσεις στο input lag. Η τεχνολογία Pulsar, από την άλλη, υπόσχεται βελτιωμένη ευκρίνεια κίνησης, συγχρονίζοντας το στροβοσκόπιο του οπίσθιου φωτισμού της οθόνης με τον μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης, προσφέροντας θεωρητικά ευκρίνεια κίνησης ισοδύναμη με οθόνη 1.000Hz.
Το Pulsar είναι επίσης μια σημαντική προσθήκη. Πρόκειται για ένα κομμάτι τεχνολογίας που αφορά τo motion clarity. Δεν ενισχύει τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, αλλά η Nvidia αναφέρει ότι θεωρητικά προσφέρει ευκρίνεια κίνησης ισοδύναμη με οθόνη 1.000Hz. Στη φετινή Gamescom, η Nvidia αποκαλύπτει τις τρεις πρώτες οθόνες που λανσάρονται με το Pulsar, τις οποίες μπορείτε να δείτε παρακάτω.
Η συνεργασία Nvidia - MediaTek αναμένεται να απλοποιήσει σημαντικά τη διαδικασία επιλογής οθόνης για τους καταναλωτές οι οποίοι δεν θα χρειάζεται πλέον να περιμένουν ξεχωριστές εκδόσεις G-Sync και FreeSync για κάθε μοντέλο, ούτε να ψάχνουν λεπτομερώς τις προδιαγραφές για να βρουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά G-Sync. Ωστόσο, η χρήση των λειτουργιών G-Sync θα εξακολουθεί να απαιτεί κάρτα γραφικών της Nvidia.
- 4
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση