Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στον κλάδο των τηλεοράσεων, όπου οι διαφημίσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες και σχεδόν αναπόφευκτες, ακόμη και όταν οι χρήστες δεν παρακολουθούν ενεργά κάποιο περιεχόμενο.
Η ανακοίνωση της LG έγινε στις 5 Σεπτεμβρίου και απευθυνόταν κυρίως σε διαφημιστές, όχι στους καταναλωτές κάτι που πιθανόν υποδηλώνει ότι η εταιρεία αναγνωρίζει πως οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης δεν αποτελούν χαρακτηριστικό που ενθουσιάζει τους χρήστες. Παρ' όλα αυτά, η LG -όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές τηλεοράσεων- προχωρά στην ενσωμάτωση διαφημίσεων στο λογισμικό συσκευών που έχουν ήδη αγοραστεί.
Σύμφωνα με αναφορές του FlatpanelsHD, οι διαφημίσεις έχουν ήδη εμφανιστεί σε μοντέλα όπως η LG G4, η τελευταία ναυαρχίδα της εταιρείας. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν την ενεργοποίηση της συμβατικής προφύλαξης οθόνης και είναι προσαρμοσμένες στην περιοχή που έχει οριστεί για την τηλεόραση. Οι χρήστες έχουν αναφέρει ότι έχουν δει διαφημίσεις τόσο για το δωρεάν κανάλι streaming της LG, το LG Channels, όσο και για τρίτους διαφημιζόμενους.
Η LG AD Solutions, το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με το περιεχόμενο αυτό, υποστηρίζει ότι οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης ενεργοποιούνται "σε όλη την αρχική οθόνη, τα LG Channels και το Content Store στις έξυπνες τηλεοράσεις LG". Ο στόχος είναι να αξιοποιηθεί ο "ανενεργός χρόνος οθόνης", μετατρέποντας αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως περίοδος αδράνειας σε μια ευκαιρία για διαφημιστική προβολή.
Ο Dave Rudnick, CTO της LG AD Solutions, αναγνώρισε ότι οι σύγχρονες συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης έχουν αλλάξει σημαντικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, το 93% των θεατών πλέον κάνουν πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα ενώ παρακολουθούν τηλεόραση, όπως ανταλλαγή μηνυμάτων, αγορές, περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα.
Η προσθήκη διαφημίσεων στην προφύλαξη οθόνης είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της LG για την επέκταση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στον τομέα των διαφημίσεων και της παρακολούθησης τηλεθέασης. Η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συνεργασία με τη Nielsen για την αποστολή δεδομένων αναγνώρισης περιεχομένου από τις τηλεοράσεις LG. Επιπλέον, η LG έχει εκφράσει την πρόθεσή της να εξελιχθεί από μια εταιρεία hardware σε μια "πλατφόρμα μέσων και ψυχαγωγίας", η οποία περιλαμβάνει και την πώληση διαφημίσεων.
Η LG υποστηρίζει ότι έχει πραγματοποιήσει έρευνα πριν αποφασίσει να εισαγάγει διαφημίσεις στις προφυλάξεις οθόνης των τηλεοράσεών της. Σύμφωνα με την έρευνα που ανέθεσε η LG AD Solutions, οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα του brand, ιδιαίτερα μεταξύ ενηλίκων άνω των 45 ετών και γυναικών με εισόδημα νοικοκυριού άνω των 80.000 δολαρίων ετησίως.
Η κίνηση της LG έρχεται σε μια περίοδο όπου η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην εύρεση νέων πηγών εσόδων από το τμήμα των τηλεοράσεων. Τα σχετικά μοντέλα γίνονται όλο και πιο προηγμένα και αξιόπιστα, ενώ μπορούν να αποκτήσουν νέα χαρακτηριστικά μέσω ενημερώσεων λογισμικού. Παράλληλα, οι διαφημιστές αναζητούν τρόπους να συνεχίσουν να προσεγγίζουν τους τηλεθεατές σε έναν κόσμο που μετατοπίζεται από την γραμμική τηλεόραση στο streaming και τη διαδικτυακή ψυχαγωγία.
Σε κάθε περίπτωση, η LG δηλώνει ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης μέσω των ρυθμίσεων της τηλεόρασης.
- 5
- 26
ΣΧΟΛΙΑ (60)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση