Για πρώτη φορά εδώ και αρκετά χρόνια, η εταιρεία βρίσκεται στην 4η θέση της κατάταξης, πίσω από τις HP, Dell και Lenovo με πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων τεμαχίων.
Η Lenovo είδε τη μεγαλύτερη αύξηση, φτάνοντας το ποσοστό της στο 11.5% (αύξηση κατά 20,3%), ενώ και οι HP, Dell κατέγραψαν αύξηση στα ποσοστά τους (κατά 15,5% και 12,3%) φτάνοντας τα 27.7% και 26% αντίστοιχα. Η Toshiba με πωλήσεις λίγο παραπάνω από ένα εκατομμύριο (ποσοστό 6.4% στην αγορά) είδε τα νούμερα της να σημειώνουν αύξηση κατά 18,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
Η κ. Kitagawa της Gartner ανέφερε πως η διαθεσιμότητα περισσότερο οικονομικών, λεπτών και χαμηλού βάρους notebooks έχουν τραβήξει τη προσοχή των καταναλωτών. Συνέχισε εξηγώντας πως επίσης πολλά από αυτά διαθέτουν οθόνες αφής με τιμές μειωμένες σε σχέση με πέρυσι. Επισημαίνει ότι η μείωση στο κόστος, επαρκή για να στραφούν οι mainstream καταναλωτές σε προϊόντα με οθόνες αφής ώστε να απολαμβάνουν αυτή την επιπλέον λειτουργικότητα. Τέλος, τονίζει πως τέσσερις από τους πέντε κορυφαίους πωλητές στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν σημειώσει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, με την HP να είναι ο ηγέτης της αγοράς, αντιπροσωπεύοντας το 27,7% των αποστολών ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Συνολικά, οι αποστολές ηλεκτρονικών υπολογιστών στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασαν τα 15,9 εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 7,7% χρόνο με το χρόνο, ενώ οι παγκόσμιες αποστολές ηλεκτρονικών υπολογιστών ήταν σταθερές -κάθε τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι- παρουσιάζοντας μια μικρή άνοδο της τάξης του 0,1% με συνολικά 75,8 εκατομμύρια τεμάχια.
Αν και οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών σταμάτησαν να σημειώνουν πτώση από το δεύτερο τρίμηνο του 2014, το ενδιαφέρον τον καταναλωτών είναι στραμμένο στην αγορά των tablets, η οποία συνεχίζει να αποσπά μερίδιο από τους παραδοσιακούς προσωπικούς υπολογιστές.
Η IDC εξέδωσε τη δικιά της εκτίμηση σχετικά με τις πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών για το δεύτερο τρίμηνο του 2014, η οποία μας δείχνει ένα παρόμοιο τοπίο. Πιο συγκεκριμένα, η IDC τοποθετεί τις πωλήσεις της Apple στα 1,6 εκατομμύρια με μερίδιο αγοράς στο 10% -μειωμένο κατά 1,7% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Όσο αφορά στις HP, Dell και Lenovo, σύμφωνα με την IDC, έχουν καταγράψει αύξηση στα ποσοστά τους κατά 15,6%, 12,9% και 24,7% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την IDC, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών έφτασαν τα 74,4 εκατομμύρια τεμάχια, με μια ετήσια πτώση της τάξης του 1,7%, ενώ οι αντίστοιχες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκαν κατά περίπου 6,9%.
Η IDC και η Gartner, δεν κατέγραψαν το παγκόσμιο μερίδιο της Apple για το συγκεκριμένο τρίμηνο ως συνηθως καθώς η εταιρεία δε συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα στους πέντε κορυφαίους προμηθευτές παγκοσμίως. Η Apple στις Ηνωμένες Πολιτείες βλέπει τις πωλήσεις της να μειώνονται ακόμα και μετά τη μείωση τιμών σε δυο μοντέλα ναυαρχίδες, τα MacBook Air και iMac (το πρώτο να έχει αναβαθμιστεί ως προς τα χαρακτηριστικά του και το δεύτερο να βλέπει μία νέα έκδοση με χαμηλότερο κόστος).
Site: MacRumors
ΣΧΟΛΙΑ (77)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση