O Διευθύνοντας Σύμβουλος της Intel, Pat Gelsinger προχώρησε σε μία ενδιαφέρουσα δήλωση πρόσφατα, καθώς εκτιμά ότι τα chips και γενικότερα οι ημιαγωγοί θα στοιχίζουν, όσον αφορά το BOM (Bill-of-Materials), όσο και το powertrain ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του keynote του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA Mobility 2021 που πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο, στη Γερμανία, ο Pat Gelsinger είπε ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται μέσα στο επόμενα δέκα χρόνια (2030). Η εκτίμηση του κ. Gelsinger φαίνεται να συμφωνεί με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες Roland Berger και McKinsey & Company για τους ημιαγωγούς και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

To 2019, τα chips αποτελούσαν περίπου το 4% του BOM ενός αυτοκινήτου, και βεβαίως μιλάμε για το προαιρετικό σύστημα infotainment και τον εγκέφαλο ή ECU.

a0ydcOckFobXPVDn.jpg

Μέχρι ωστόσο το 2030, ο εγκέφαλος αλλά και άλλα chips θα αναλάβουν πολύ πιο περίπλοκους και σπουδαίους ρόλους, συμπεριλαμβανομένης της αυτό-οδήγησης ή της τεχνητής νοημοσύνης και όπως είναι γνωστό, το μέλλον στις προσωπικές μετακινήσεις δεν είναι άλλο από ένα πλήρως αυτόνομο όχημα ή AV. Ο Pat Gelsinger μάλιστα εκτίμησε ότι το μέγεθος TAM (Total Addressable Market) του κλάδου των ημιαγωγών αυτοκίνησης μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα φτάσει τα $115 δισεκατομμύρια.

  • Like 1