Σημαντική αποτυχία καταγράφει η Intel στη γερμανική αγορά, καθώς τα νέα της μοντέλα επεξεργαστών Core Ultra 200S δεν έχουν καταφέρει να πουλήσουν ούτε μία μονάδα.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων από τη Mindfactory, τον κορυφαίο διαδικτυακό λιανοπωλητή υλικού υπολογιστών στη Γερμανία, η AMD κυριαρχεί με συντριπτικό ποσοστό 95% στην αγορά επεξεργαστών, αφήνοντας την Intel σε εξαιρετικά δυσμενή θέση.

Η σειρά Arrow Lake της Intel, που περιλαμβάνει μοντέλα όπως τον Core Ultra 9 285K και τον Core Ultra 7 265K, παρά τις προηγμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και τις βελτιωμένες επιδόσεις, δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των Γερμανών καταναλωτών.

Τα στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο κορυφαίος επεξεργαστής της Intel, ο Core i5-13400, βρίσκεται μόλις στην 21η θέση των πωλήσεων, ενώ οι επεξεργαστές AMD Ryzen 7 7800X3D και Ryzen 7 5700X3D κυριαρχούν στην κορυφή της αγοράς με 190 και 80 μονάδες αντίστοιχα.

Η κατάσταση στη Γερμανία έρχεται σε έντονη αντίθεση με την αμερικανική αγορά, όπου ορισμένα μοντέλα της σειράς έχουν εξαντληθεί σε πλατφόρμες όπως το Newegg και το Amazon. Ωστόσο, οι κριτικές για τη σειρά Core Ultra 200S παραμένουν ανάμεικτες, με πολλούς να επισημαίνουν υποδεέστερες επιδόσεις στα παιχνίδια συγκριτικά με προηγούμενες γενιές.

Η πρόσφατη οικονομική δυσπραγία της Intel, με ζημίες 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο και περικοπές προσωπικού που επηρέασαν το 15% του εργατικού δυναμικού, φαίνεται να επηρεάζει την ικανότητά της να προωθήσει αποτελεσματικά τη νέα σειρά επεξεργαστών.

Επιπλέον, η αναστολή κατασκευής του εργοστασίου παραγωγής ημιαγωγών αξίας 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο Μαγδεμβούργο έχει πιθανώς επηρεάσει αρνητικά την εικόνα της εταιρείας στη γερμανική αγορά. Το φιλόδοξο αυτό έργο, που αποσκοπούσε στην ενίσχυση της τοπικής παραγωγής και των δεσμών με την ευρωπαϊκή αγορά, παραμένει σε αβεβαιότητα.

Η Intel καλείται πλέον να επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική της στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου η AMD έχει εδραιώσει ισχυρή παρουσία. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα νέες επενδύσεις ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ σε ερευνητικά προγράμματα στην Ευρώπη, στοχεύοντας στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

  • Haha 5