Η IBM παραμένει αναμφισβήτητα ένας γίγαντας του κλάδου της βιομηχανίας, αν και τα τελευταία χρόνια οι σπουδαιότερες δραστηριότητες της εταιρείας βρίσκονται πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

Αν και η IBM δεν φαίνεται να επιθυμεί να αλλάξει κάτι στην συγκεκριμένη τακτική, με την ανακοίνωση της δημιουργίας του νέου τμήματος της εταιρείας Internet of Things (IoT), η επιρροή της εταιρείας στην καθημερινή ζωή μας αναμένεται να αυξηθεί.

 

Το λεγόμενο "Διαδίκτυο των Πραγμάτων" είναι ένα εγχείρημα, μία ιδέα, που έχει την βάση του στην σύνδεση διάφορων μικρών και μεγάλων συσκευών ή και οχημάτων με ενσωματωμένους αισθητήρες και εξοπλισμό διασύνδεσης (tablets, τηλέφωνα, ηχεία, wearables, κάμερες, αισθητήρες, λευκές συσκευές, αυτοκίνητα και αναρίθμητες άλλες συσκευές) τόσο μεταξύ τους όσο και με τον κατασκευαστή, για να λαμβάνουν και να μεταδίδουν σχετικά δεδομένα με στόχο να προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες και πρόσθετη αξία.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τις τεράστιες ποσότητες δεδομένων που σχετίζονται με το Internet of Things (IoT), είναι φυσιολογικό εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον βιομηχανικό κλάδο "big data" καθώς και στον κλάδο των "analytics", όπως είναι οι IBM και Cisco, καθώς και εταιρείες από τον χώρο του οικιακού εξοπλισμού, όπως είναι η GE, να ενδιαφέρονται για τον συγκεκριμένο τομέα.

 

Η IBM ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδια της να επενδύσει $3 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια με στόχο να επιταχυνθεί η μετακίνηση προς τα συστήματα IoT. Μέρος της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η συνεργασία της με την The Weather Company, στην οποία ανήκουν τα Weather.com και The Weather Channel.

"Συνδυάζουμε τις ηγετικές δυνατότητες της IBM στους τομείς των big data και analytics με την επιστημονική πραγματογνωμοσύνη της The Weather Company και του βασισμένου στο σύννεφο συστήματος διακίνησης δεδομένων για τον καιρό της εταιρείας" είπε ο Αντιπρόεδρος του τμήματος Analytics της IBM, Joel Cawley.

 

Από την άλλη, η The Weather Company έχει αισθητήρες σε όλο τον κόσμο, ωστόσο όλα όσα γίνονται με τα δεδομένα που συλλέγει είναι ελάχιστα σε σχέση με αυτά που θα μπορούσαν να γίνουν. "Προσπαθούμε να μεταφράσουμε τον καιρό σε εισόδημα, προϊοντικά δεδομένα" δήλωσε ο Mark Gildersleeve, Πρόεδρος της WSI, στην οποία ανήκει η The Weather Company. Η συνεργασία πάντως με την The Weather Company, είναι μόνο η αρχή για την IBM που στοχεύει να συνεργαστεί και με τις AT&T και ARM, ενώ έχει ήδη υπογράψει συμφωνία με το Twitter.

 

Link.png Site: Digital Trends