Πρόκειται για μια σημαντική επιτυχία της κινεζικής εταιρίας σε έναν άκρως ανταγωνιστικό τομέα της αγοράς.

Συνολικά, κατά την περίοδο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου (2ο τρίμηνο) διακινήθηκαν 43,7 εκατομμύρια φορητές συσκευές χειρός (smartbands και smartwatches) και η Huawei βρισκόταν στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τόσο σε αποστολές τεμαχίων όσο και σε μερίδιο αγοράς. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της IDC, η Huawei σημείωσε αξιοσημείωτο ρυθμό ανάπτυξης 42% σε ετήσια βάση με 8,9 εκατομμύρια παγκόσμιες αποστολές και μερίδιο αγοράς 20,3%.

Η Κίνα ήταν η μεγάλη κινητήρια αγορά για τις φορητές συσκευές, καθώς εκεί η Huawei προώθησε περίπου 6 εκατομμύρια φορητές συσκευές χειρός και διεύρυνε το μερίδιο αγοράς της στο 38,4%. Παρά την επιτυχία της Huawei, η παγκόσμια αγορά έξυπνων wearables σημείωσε μικρή μείωση 0,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η Huawei -η οποία ετοιμάζεται να ανακοινώσει νέα wearables στις 19 Σεπτεμβρίου στη Βαρκελώνη- είδε να καταγράφεται μεγάλη ζήτηση τόσο για τα bands όσο και τα smartwatches της, με το Watch Fit 3 να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης παγκοσμίως. Η κινεζική εταιρεία κατόρθωσε επίσης να διευρύνει το μερίδιο αγοράς που κατέχει τόσο στην Κεντρική όσο και στην Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και τη Λατινική Αμερική.

Review Huawei Watch Fit 3 có tốt như lời đồn không?

Η Xiaomi ήρθε δεύτερη στην παγκόσμια σκηνή με 5,9 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 13,5%. Η σειρά Redmi, στην κατηγορία των βασικών προτάσεων της Xiaomi λειτούργησε ως βασικός μοχλός ανάπτυξης, ενώ οι πιο premium συσκευές όπως τo Watch S3 και το Watch 2 κατέγραψαν επίσης καλές επιδόσεις.

Η Apple ήρθε στην τρίτη θέση με 5,7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 13,1%. Ο κολοσσός με έδρα το Κουπερτίνο, όμως, κατέγραψε μείωση της τάξης του 12% σχεδόν στις αποστολές σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω του σκληρού ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών από τους Κινέζους.

Η Samsung απέστειλε 3,3 εκατομμύρια wearables κατά το συγκεκριμένο διάστημα, με το Galaxy Fit 3 να αποτελεί τον κύριο μοχλό ανάπτυξης. Η BBK συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα με 2,9 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 6,6% χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα παιδικών ρολογιών της στην Κίνα.

  • Like 5
  • Haha 1