Όμως σε μια προσπάθεια να πλησιάσει την Αμερικάνικη εταιρεία, η Huawei έβαλε για στόχο φέτος τις 200 εκατομμύρια αποστολές.
Η πηγή των παραπάνω πληροφοριών δεν είναι άλλη από τον CEO της Huawei, Yu Chengdong, ο οποίος αποκάλυψε τα φιλόδοξα σχέδια της εταιρείας του στην πρόσφατη εκδήλωση για το λανσάρισμα του Honor Play στην Κίνα.
Από το 2010 έως το 2017, η Huawei κατάφερε να μεγαλώσει την επιχείρηση smartphones κατά 51x, κάτι που υποδηλώνει ότι ενδεχομένως μία αύξηση στις αποστολές, κατά περίπου 25%, είναι εφικτή μέσα στο 2018. Παρά την αισιοδοξία του CEO, κάτι τέτοιο εξαρτάται από τη δημοτικότητα που γνώρισαν οι συσκευές της και καταγράφηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Άλλωστε είναι ιστορικά ένα από τα καλύτερα τρίμηνα της Huawei, αφού αυτή την περίοδο λανσάρεται η εμβληματική σειρά “P”(φέτος ανακοινώθηκε το πρωτοποριακό P20 Pro, P20 και P20 Lite).
Αν η Huawei καταφέρει να φτάσει στον στόχο της, τότε θα βρεθεί ακριβώς πίσω από την Apple που πέρυσι κατάφερε να πουλήσει 215 εκατομμύρια smartphones, αλλά, με τη φθίνουσα δημοτικότητα των premium συσκευών αναμένεται να πουλήσει λίγο λιγότερα το 2018.
Συνολικά, ο τελικός στόχος της Huawei είναι να ξεπεράσει και τη Samsung, αλλά, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην Αμερικανική αγορά, η εταιρεία έχει αναπροσανατολιστεί στην Ευρώπη και στην Ασία για να μπορέσει να επιτύχει κάτι τέτοιο. Εξάλλου, σε αντίθεση με την Νοτιοκορεάτικη αντίπαλο της που κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά των ΗΠΑ, η Huawei βρίσκεται στην πρώτη θέση στην Κίνα και γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τόσο στην Ινδία όσο και στην Ευρώπη, χάρη, εν μέρει, στην αυξανόμενη παρουσία του sub-brand της, Honor.
ΣΧΟΛΙΑ (22)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση