“Το πρόβλημα μας πέρυσι, ήταν ότι επικεντρωθήκαμε στη ναυαρχίδα μας. Χάσαμε ένα τεράστιο κομμάτι από την μεσαία αγορά” δήλωσε στο Reuters, η πρόεδρος της εταιρείας Cher Wang.
Αυτή η μάλλον στενόμυαλη προσέγγιση, μαζί με το γεγονός ότι οι συσκευές σαν το HTC One δεν κυκλοφόρησαν σε μεγάλες ποσότητες είχε ως αποτέλεσμα τη πτώση της HTC. Η εταιρεία ερευνών IDC αναφέρει ότι το μερίδιο της εταιρείας ήταν κάτω του 2% στο σύνολο των αποστολών ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις ήταν χαμηλότερο από χρόνο σε χρόνο για όλους τους μήνες του 2013.
Η τακτική της κυκλοφορίας πολλών συσκευών σε διαφορετικά “price points” φαίνεται πως λειτούργησε περίφημα για την Samsung, αν και τα περιθώρια κέρδους ήταν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα η παραγωγή εσόδων να αποτελεί πρόκληση.
Όπως τονίζεται από το Reuters, μόλις δύο από τις 53 συνολικά συσκευές που πουλάει η HTC στην Κίνα έχουν κόστος κάτω των 150 δολαρίων, στη κατηγορία τιμής δηλαδή που είναι και αυτή που παρουσιάζει την μεγαλύτερη αύξηση στην χώρα. Βεβαίως, δεν θα φτάσει η ανακοίνωση μερικών οικονομικών συσκευών, μέσα στο ήδη πολυπληθές από συσκευές τοπίο, για να ανακάμψει η HTC. Θα πρέπει οι σχεδιαστές της εταιρείας, να επιδείξουν δημιουργικότητα και στο τομέα του marketing, πέρα από τον πολύ καλό λόγο απόδοσης/ τιμή που θα πρέπει να έχουν τα νέα smartphones.
ΣΧΟΛΙΑ (17)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση