Σύμφωνα με την έρευνα η οποία διεξήχθη σε δέκα χώρες όπως η Αυσταλία, Γαλλία, Γερμανία, Η.Π.Α, υπάρχει ανάγκη από τον κόσμο για συνεχή πρόσβαση και κατανάλωση ειδήσεων σε «μικρές δόσεις» από το 52% των ανθρώπων, ένα σίγουρα τεράστιο ποσοστό. Σε δείγμα 10.000 ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 43% εξ' αυτών δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο.
Ακόμα το 63% αναφέρει ότι επιθυμεί να μαθαίνει πρώτο ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα εώ η σφαιρική άποψη με βάση την παρακολούθηση πολλαπλών πηγών πληροφόρησης κάνει το 65% να πιστέψει ότι διαθέτει μια σφαιρική άποψη των εξελίξεων. Τέλος το 72% από όσους συμμετείχαν στην έρευνα νοιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο εξαιτίας της πολύ εύκολης πρόσβασης στην ειδησεογραφία.
Η μαζική πρόσβαση και αμεσότητα στην ενημέρωση έχει επιπτώσεις στη συμπεριφορά μας σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με μόνο έναν στους οκτώ ανθρώπους να διαμοιράζονται άρθρα και μόνο ένα 14% να κάνει like σ' αυτά. Καλύτερη εικόνα υπάρχει σε ειδήσεις τοπικού ενδιαφέροντος οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες παρά ειδήσεις για την υγεία ή ακόμα και για διασημότητες.
Όπως φαίνεται, στην καθημερινότητα μας διαφοροποιούμε ολοένα και λιγότερο ένα παραδοσιακό ειδησεογραφικό άρθρο από μια ανάρκτηση σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με το 55% να δηλώνει ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της. Το 50% ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών παραμένει πιστό στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές ενώ το ποσοστό κάτων των 25 ετών είναι μόλις 34%.
Η διαρκής ανάγκη για ενημέρωση, δημιουργεί παράλληλα την ανάγκη για υπηρεσίες που συλλέγουν feed ειδήσεων και τα παρουσιάζουν σε λίστα όπως το Paper του Facebook αλλά και το Blinkfeed της HTC, υπηρεσίες που η δημοτικότητα τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Στο περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να προστεθούν προσωπικές ή κοινωνικές ενημερώσεις μεταξύ των οποίων ο καιρός της επόμενης ημέρας και υπενθυμίσεις του ημερολογίου μας.
Η HTC έχει προχωρήσει στη δημιουργία αναλυτικού infographic, με το πλήρες κείμενο της παγκόσμιας έρευνας "Feed All About It" να είναι διαθέσιμο σε αρχείο pdf από την ιστοσελίδα της.
(πατήστε για μεγέθυνση)
Site: http://blog.htc.com/2014/03/feed-all-about-it/[/url]']HTC Blog
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση