Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά από την ιστοσελίδα Bleeping Computer και έκτοτε έχει επιβεβαιωθεί από την HP. Οι πελάτες που επηρεάζονται βλέπουν μια μπλε οθόνη με τον κωδικό σφάλματος "83C0000B" στην οθόνη αφής του εκτυπωτή τους.
Το πρόβλημα έχει αναφερθεί από πελάτες σε διάφορες χώρες στα φόρουμ υποστήριξης της HP. Ορισμένοι πελάτες σημείωσαν ότι το σφάλμα της μπλε οθόνης τους εμποδίζει να έχουν πρόσβαση στο μενού σέρβις της συσκευής. Άλλοι ανέφεραν ότι η εταιρεία τους ενημέρωσε να περιμένουν μέχρι τις 16 Μαΐου για μια λύση, χωρίς το ζήτημα να έχει επιλυθεί μέχρι σήμερα από την εταιρεία.
Σε email τους προς την ιστοσελίδα The Verge, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της HP, Nick Lucido, δήλωσε ότι οι ομάδες της εταιρείας εργάζονται επιμελώς για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Συνέστησε επίσης στους πελάτες που αντιμετωπίζουν το σφάλμα να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών της HP για βοήθεια.
Η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού επηρεάζει έναν περιορισμένο αριθμό εκτυπωτών HP OfficeJet Pro 9020e και HP OfficeJet 8010e series. Το Bleeping Computer είχε αναφέρει προηγουμένως ότι οι επηρεαζόμενοι εκτυπωτές ήταν εκδόσεις των μοντέλων HP OfficeJet 9020e, συμπεριλαμβανομένων των Pro 9022e, Pro 9025e, Pro 9020e All-in-One και Pro 9025e All-in-One Printer.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η HP προκαλεί προβλήματα στους κατόχους των εκτυπωτών της. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία κυκλοφόρησε ενημερώσεις που εμπόδιζαν τους εκτυπωτές να δέχονται μελάνια τρίτων κατασκευαστών. Η κίνηση αυτή έγινε δεκτή με επικρίσεις και οδήγησε ακόμη και σε ομαδική αγωγή που διευθετήθηκε έναντι 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων.
- 2
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (32)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση