Το YouTube προσφέρει επιτέλους τη δυνατότητα στους δημιουργούς περιεχομένου να δοκιμάζουν και να συγκρίνουν το πώς αποδίδουν πολλαπλά thumbnails για τα βίντεό τους, όπως ανακοίνωσε η εταιρία. Η δυνατότητα αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, όμως σε εκείνο το στάδιο ήταν διαθέσιμη μόλις σε μερικές εκατοντάδες δημιουργούς.
Με το νέο εργαλείο, που το YouTube ονομάζει "Thumbnail Test & Compare" οι δημιουργοί έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάζουν έως και τρία thumbnails για ένα βίντεο. "Το YouTube θα παρουσιάζει τα επιλεγμένα thumbnails εξίσου στους θεατές των βίντεο και στη συνέχεια θα επιλέγει το νικητήριο, ανάλογα με το ποιο ήταν εκείνο που εξασφάλισε το μεγαλύτερο μερίδιο χρόνου παρακολούθησης", σύμφωνα με ανάρτηση στο λογαριασμό της ομάδας του YouTube.
Οι δημιουργοί θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να βλέπουν δεδομένα των επιδόσεων των thumbnails, αν και "ενδέχεται να χρειαστούν από μερικές ημέρες έως και δύο εβδομάδες για να έχετε οριστικά αποτελέσματα από τις δοκιμές σας", αναφέρεται στην ίδια ανάρτηση. Η τελική έκθεση ενδέχεται να εμφανίζει την ένδειξη "Winner" για εκείνο το thumbnail που "απέδωσε προφανώς καλύτερα" από τα άλλα, όμως οι δημιουργοί θα μπορούσα να βρεθούν μπροστά στην ένδειξη "Preferred" που "σημαίνει ότι το thumbnail πιθανόν να απέδωσε καλύτερα από τα άλλα, σε επίπεδο μεριδίου χρόνου θέασης".
Οι δημιουργοί, πάντως, δεν είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν την πρόταση του εργαλείου, καθώς διατηρούν τη δυνατότητα να ορίσουν οι ίδιοι το thumbnail που προτιμούν.
Το YouTube εκτιμά ότι όλοι οι δημιουργοί που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής θα έχουν πρόσβαση στο εργαλείο "μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες" σύμφωνα με την ανάρτηση. Το εργαλείο θα είναι διαθέσιμο μόνο μέσω του YouTube Studio σε υπολογιστή, και οι δημιουργοί θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε προηγμένες λειτουργίες.
Παρότι μέχρι στιγμής ήταν περιορισμένος ο αριθμός των δημιουργών που είχαν δοκιμαστική πρόσβαση στο εργαλείο, φαίνετια πως είχε ήδη σημαντική επίδραση στην πλατφόρμα. Ο MrBeast, που διαθέτει το κανάλι με τους περισσότερους συνδρομητές, ανέφερε το Σεπτέμβριο ότι ο χρόνος θέασης σημείωνε αύξηση στα βίντεο που αναρτούσε όταν δοκίμασε thumbnails στα οποία το στόμα του ήταν κλειστό. Παρατηρώντας τώρα το κανάλι του, τα περισσότερα thumbnails εξακολουθούν να τον εμφανίζουν με το στόμα κλειστό.
Το YouTube ανακοίνωσε επίσης μερικές ακόμη ενημερώσεις, μέσω του παραπάνω βίντεο. Τον περασμένο μήνα, το YouTube άρχισε να δοκιμάζει μια λειτουργία που επιτρέπει στην τεχνητή νοημοσύνη να βοηθά τους χρήστες να μεταβαίνουν στο ενδιαφέρον μέρος ενός βίντεο. Η λειτουργία αυτή είναι πλέον επίσημα διαθέσιμη σε Android, για συνδρομητές της υπηρεσίας YouTube Premium. Η εταιρία πειραματίζεται επίσης με QR codes για δημιουργούς, καθώς και τη δυνατότητα μνημόνευσης ενός καναλιού στα σχόλια χρησιμοποιώντας το σύμβολο @.
ΣΧΟΛΙΑ (1)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση