Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη. Αρχικά θα πρέπει να φορτώσετε κάποιο βίντεό σας και στη συνέχεια θα δείτε ένα νέο εργαλείο κάτω από το "Create” (Δημιουργία) που ονομάζεται "Επεξεργασία σε Short" ακριβώς μέσα στην κύρια εφαρμογή του YouTube. Το εργαλείο επιτρέπει την επιλογή έως και 60 δευτερολέπτων από το βίντεο, για να το φέρετε στη συνέχεια στον editor του Shorts, όπου μπορείτε να προσθέσετε φίλτρα κειμένου ή πρόσθετο βίντεο και, στη συνέχεια, να το ανεβάσετε ως Short.
Αφού ανεβάσετε το Short, αυτό συνδέεται με το πλήρες βίντεο από το οποίο προέρχεται μέσω του συνδέσμου "Created from" στο κάτω μέρος του βίντεο. Αυτό επιτρέπει στους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τα Shorts ως εργαλεία προώθησης του κύριου βίντεο, συμβάλλοντας στην αύξηση των προβολών και της συμμετοχής. Ωστόσο, το εργαλείο λειτουργεί μόνο για το δικό σας περιεχόμενο, σε αντίθεση με τη λειτουργία Cut, η οποία σας επιτρέπει να «αναμειγνύετε» περιεχόμενο από οποιοδήποτε βίντεο.
Η τεράστια επιτυχία του TikTok έχει αναγκάσει όλα τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης να ανταποκριθούν με κάποιον τρόπο. Σε αυτά περιλαμβάνεται το Facebook και το Instagram, που πρόσφατα ανακοίνωσαν σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία τους. Το YouTube αναμφισβήτητα απειλείται λιγότερο από το TikTok, καθώς προσφέρει περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας που προσελκύει διαφορετικό κοινό. Ωστόσο, το νέο εργαλείο δείχνει ότι μπορεί να πάρει μέρος από την πίτα των «σύντομων» βίντεο, επιτρέποντας στους δημιουργούς να προσφέρουν αντίστοιχο περιεχόμενο ως μορφή διαφήμισης για το κύριο περιεχόμενό τους.
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (26)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση