Η πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο στοχεύει στην ενίσχυση της ασφάλειας και της διαφάνειας για τους νεαρούς χρήστες της.
Με τη νέα λειτουργία, οι γονείς θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με τη δραστηριότητα των εφήβων στο YouTube, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων, των εγγραφών σε κανάλια και των σχολίων. Ωστόσο, δεν θα έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο αυτό καθαυτό. Επιπλέον, θα ενημερώνονται μέσω email για νέες αναρτήσεις ή ζωντανές μεταδόσεις.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο του YouTube, η σύνδεση των λογαριασμών δεν θα επηρεάσει τον αλγόριθμο προτάσεων περιεχομένου για τους εφήβους, ο οποίος παραμένει εξατομικευμένος. Επίσης, οι γονείς δεν θα μπορούν να διορθώσουν την ηλικία που δήλωσε ο έφηβος κατά την εγγραφή του στην πλατφόρμα.
Οι νέες δυνατότητες επεκτείνουν τα εργαλεία γονικού ελέγχου που εισήγαγε το YouTube το 2021 για παιδιά κάτω των 13 ετών. Η εταιρεία είχε δηλώσει τότε ότι σχεδίαζε να επεκτείνει τις λειτουργίες αυτές και σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη τάση των τεχνολογικών κολοσσών να προσαρμοστούν στις επερχόμενες ρυθμίσεις και νομοθεσίες σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών τους από ανηλίκους. Άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, το Snapchat, το Instagram και το Facebook, έχουν ήδη εισαγάγει παρόμοια εργαλεία γονικού ελέγχου.
Το YouTube τονίζει ότι συνεργάστηκε με την "Επιτροπή Συμβουλευτικής Νεολαίας και Οικογενειών" για την ανάπτυξη των νέων ελέγχων. Επιπλέον, οι γονείς θα έχουν πρόσβαση σε πόρους που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Common Sense Networks, για να τους βοηθήσουν να καθοδηγήσουν τους εφήβους στην υπεύθυνη δημιουργία περιεχομένου.
Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη μέσω του Family Center στην εφαρμογή του YouTube, ενώ και η υπηρεσία γονικού ελέγχου Family Link της Google θα προσφέρει πρόσβαση στις νέες ρυθμίσεις. Η εταιρεία αναφέρει ότι η ανάπτυξη της νέας εμπειρίας για εφήβους θα ξεκινήσει από αυτό το μήνα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά για τους χρήστες παγκοσμίως μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε το YouTube, τα προϊόντα της εταιρείας για παιδιά, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής YouTube Kids και των εποπτευόμενων εμπειριών για προεφήβους, προσελκύουν περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, συμπεριλαμβανομένων τόσο των συνδεδεμένων όσο και των μη συνδεδεμένων θεατών.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (11)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση