Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το YouTube ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μια αρκετά σημαντική αλλαγή, που αφορά την κεντρική του οθόνη, και η οποία σε λίγο καιρό θα καταλαμβάνεται από μια τεράστια διαφήμιση. Όπως αναφέρει η Google στην επίσημη ανακοίνωση, η διαφήμιση (Masthead) που θα εμφανίζεται στο συγκεκριμένο μέρος θα ξεκινά αυτόματα την αναπαραγωγή της μετά από λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται να πατήσει οτιδήποτε.
Η εφαρμογή του YouTube για τις τηλεοράσεις αποτελεί μια πολύ σημαντική πλατφόρμα διαφήμισης για ενδιαφερόμενους, με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της εφαρμογής να φανερώνουν ότι ο κόσμος ξοδεύει 250 εκατομμύρια ώρες καθημερινά στο να βλέπει βίντεο που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία. Επιπλέον, η Google αναφέρει ότι ο κόσμος θυμάται περισσότερο τις διαφημίσεις που βλέπει στο YouTube συγκριτικά με αυτές που βλέπει στο κλασσικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, αν και η διαφορά είναι μικρή.
Η μεγάλη θέση διαφήμισης που θα υπάρχει στην κεντρική οθόνη του YouTube TV app, αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο ακριβούς τρόπους διαφήμισης για μια επιχείρηση, ενώ παράλληλα η Google διακόπτει την πρόσβαση στο βελτιστοποιημένο περιβάλλον για τηλεοράσεις που πρόσφερε μέσω του YouTube.com/TV. Σε αυτό πρόσβαση είχαν και όσοι επέλεγαν το streaming από τον υπολογιστή τους στην τηλεόραση μέσω κάποιας επέκτασης browser, αν και αυτή η μερίδα κόσμου είναι μικρότερη από αυτή που χρησιμοποιεί εγγενείς εφαρμογές για να έχει πρόσβαση στο YouTube μέσα από τα έξυπνα μενού των τηλεοράσεων.
ΣΧΟΛΙΑ (72)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση