Φαίνεται όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το χειρότερο, με το YouTube να προβάλλει έως και 10 διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν κατά τη διάρκεια ενός μόνο διαλείμματος.
Τα διαφημιστικά διαλείμματα στα βίντεο του YouTube εμφανίζονται συνήθως πριν από την έναρξη ενός βίντεο, καθώς και κατά τη διάρκεια του, αν ο δημιουργός το επιτρέπει. Γενικά, τα διαλείμματα μπορεί να διαρκούν μόλις λίγα δευτερόλεπτα ή να φτάνουν μέχρι και μερικά λεπτά, αλλά οι μεγαλύτερες διαφημίσεις συνήθως συνοδεύονται από τη δυνατότητα παράλειψης της συγκεκριμένης διαφήμισης μετά από ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.
Τους τελευταίους δύο μήνες, ορισμένοι χρήστες του YouTube παρατήρησαν ότι οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα έχουν επεκταθεί σημαντικά σε μήκος και ποσότητα, ειδικά στη μορφή εκείνη που δεν μπορούν να επιλέξουν το κουμπί “Skip ad”.
Πολλαπλά θέματα στο Reddit αναφέρουν ότι τα διαλείμματα διαφημίσεων σε βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας συμβαίνουν κάθε λίγα λεπτά. Εξίσου σκληρή, αν όχι χειρότερη, είναι η αύξηση των αναφορών χρηστών που βλέπουν πολύ περισσότερες διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων του YouTube. Πρόσφατα tweets, κάνουν αναφορά για διαφημιστικά διαλείμματα με έως και 10 διαφημίσεις στη σειρά που δεν μπορούν να παραλειφθούν!
Αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει σε όλα τα βίντεο ή ακόμη και σε όλους τους θεατές, αλλά αυτά τα μεγαλύτερα διαλείμματα φαίνεται να είναι όλο και πιο συνηθισμένα τελευταία. Πιο συχνή από το να βλέπουν 10 διαφημιστικά στη σειρά είναι οι αναφορές για εμφάνιση πέντε διαφημίσεων ανά διάλειμμα.
Τα καλά νέα -αν υπάρχουν- είναι ότι οι διαφημίσεις αυτές δεν είναι εξαιρετικά μεγάλες σε χρονικό διάστημα. Με βάση τις αναφορές χρηστών, οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι σε μεγάλο βαθμό διάρκειας πέντε ή έξι δευτερολέπτων η καθεμία. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και ένα διαφημιστικό διάλειμμα με 10 διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν θα διαρκούσε περίπου 1 λεπτό.
Το YouTube δεν έχει αναγνωρίσει κάποια σκόπιμη αύξηση στην ποσότητα των διαφημίσεων που εμφανίζει στην πλατφόρμα, αλλά ο λογαριασμός "TeamYouTube" στο Twitter απάντησε στην καταγγελία ενός χρήστη, λέγοντας ότι αυτές θεωρούνται "bumper ads", μια μορφή που εμφανίζεται στην αρχή των βίντεο και δείχνει μερικές από αυτές τις πολύ σύντομες διαφημίσεις.
Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι υπάρχει μια σημαντική αύξηση στον αριθμό των διαφημιστών που οι θεατές καταλήγουν να βλέπουν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, μια εμπειρία που ίσως αποτελεί προώθηση της συνδρομητικής Premium υπηρεσίας. Το YouTube Premium παρέχει πολλά οφέλη στους συνδρομητές του, με πρώτο και καλύτερο τη μη εμφάνιση διαφημίσεων.
- 2
- 5
ΣΧΟΛΙΑ (253)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση