Μάλιστα, οι σειρές αυτές δεν θα είναι διαθέσιμες μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας YouTube Red, αλλά αποκλειστικά από τη βασική (και δωρεάν) “πλατφόρμα”, αντλώντας έσοδα μόνο από διαφημίσεις.
Το υλικό αυτό έρχεται να προστεθεί στο αποκλειστικό περιεχόμενο που ήδη φιλοξενείται στη δωρεάν πλατφόρμα του YouTube, όπως επίσης και στις σειρές και τις ταινίες που διατίθενται μέσω του YouTube Red. Για τους χρήστες της συνδρομητικής υπηρεσίας, βρίσκονται στα σκαριά αυτή τη χρονιά άλλες 40 νέες τηλεοπτικές σειρές.
Όπως ανακοίνωσε στην εκδήλωση η Susan Wojcicki, CEO του YouTube, ο αριθμός των ατόμων ηλικίας 18 έως 49 ετών που επισκέπτονται την έκδοση του YouTube για φορητές συσκευές ξεπερνά τους τηλεθεατές κάθε τηλεοπτικού δικτύου.
Site: CNBC
ΣΧΟΛΙΑ (36)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση