«Απάντηση» στις αντιδράσεις μεγάλων εταιρειών αλλά και της βρετανικής κυβέρνησης, για την τοποθέτηση διαφημίσεών τους σε βίντεο ρητορικής μίσους στο YouTube, δίνει με ανάρτησή του στο blog της Google ο Philipp Schindler, Chief Business Officer (CBO) της εταιρείας.

Αφού πρώτα εκφράζει τη βαθύτατη λύπη του για το λάθος, ο Schindler περιγράφει τα μέτρα που θα πάρει η Google ώστε να μην επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα. Τα μέτρα αυτά θα κινούνται σε τρεις κατευθύνσεις, ξεκινώντας κατ’ αρχάς από τον αυστηρότερο έλεγχο τόσο του περιεχομένου που αναρτάται στις πλατφόρμες, όσο και του ποσοστού από αυτό το περιεχόμενο που θα μπορεί να φιλοξενεί διαφημίσεις.

 

Η δεύτερη κατεύθυνση έχει να κάνει με τον καλύτερο έλεγχο από την πλευρά των διαφημιζομένων του περιεχομένου στο οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους. Έτσι, όχι μόνο οι προεπιλεγμένες επιλογές θα είναι πιο περιορισμένες, αποκλείοντας κάθε είδους «αμφιλεγόμενο υλικό», αλλά και οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εξαιρέσουν συγκεκριμένα σάιτ ή και κανάλια στο YouTube από όλες τις εκστρατείες τους, με μία κίνηση.

 

Τέλος, ο Schindler υπόσχεται «μεγαλύτερη διαφάνεια και ορατότητα» σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους, σχετικά με το πού προβάλλονται οι καταχωρίσεις τους.

 

Link.png Site: Guardian