Μια τέτοια κίνηση αν και φαντάζει αδιανόητη για μια εταιρεία που η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της προέρχεται από την online διαφήμιση, εντούτοις έχει λογική αφού σύμφωνα με τη WSJ, ο ad blocker του Chrome θα εστιάσει σε συγκεκριμένους τρόπους διαφημίσεων που καταστρέφουν την εμπειρία του browsing. Στο στόχαστρο αναμένεται να βρεθούν οι εκνευριστικές pop-up διαφημίσεις, όσες διαφημίσεις αναπαράγουν βίντεο με ήχο χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη αλλά και διαφημίσεις που καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της ιστοσελίδας και δίνουν πρόσβαση στον χρήστη μετά από αντίστροφη μέτρηση.
Οι τύποι αυτοί διαφημίσεων χαρακτηρίζονται ως «μη αποδεκτοί» από μια συμμαχία εταιρειών που έχει δημιουργηθεί για καλύτερες online διαφημίσεις, στην οποία συμμετέχουν μεταξύ άλλων η Google και το Facebook. Μια άλλη εναλλακτική που εξετάζει η Google στον Chrome browser είναι ο αποκλεισμός εμφάνισης οποιασδήποτε διαφήμισης από ιστοσελίδα που αποδεδειγμένα παρέχει κακή εμπειρία στον επισκέπτη της, καθιστώντας έτσι υπεύθυνο τον διαχειριστή της.
Η κίνηση αυτή της Google αν τελικά επιβεβαιωθεί, αναμένεται να ελαχιστοποιήσει την ανάγκη εγκατάστασης κάποιας αντίστοιχης εφαρμογής όπως το δημοφιλές AdBlock Plus, το οποίο χρεώνει τους διαφημιστές -μεταξύ των οποίων και τη Google- προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα "Acceptable Ads" το οποίο επιτρέπει την εμφάνιση διαφημίσεων ακόμα και σε συστήματα που είναι εγκατεστημένο.
ΣΧΟΛΙΑ (34)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση