Από την έρευνα της προκύπτει ότι το Android παραμένει η κυρίαρχη δύναμη αλλά το iOS φαίνεται να του «τρώει» μερίδιο σε ορισμένες αγορές όπως στις ΗΠΑ ή στην Γερμανία και στην Γαλλία. Το αντίθετο φαίνεται να παρατηρείται στην Κίνα ή στην Ιταλία, με το ποσοστό των Windows σε σύγκριση με πέρυσι να φαίνεται πως απορροφήθηκε από το Android.
Συνοψίζοντας, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2017, το Android φαίνεται να χάνει έδαφος στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και των ΗΠΑ αλλά κερδίζει μερίδιο αγοράς στην Κίνα και στην Μ. Βρετανία. Παρόλα αυτά συνεχίζει να έχει το 80,5% στην Γερμανία, το 64,5% στην Μ. Βρετανία, το 61% στις ΗΠΑ και πάνω από το 80% στην Ιταλία, στην Ισπανία και στην Κίνα.
Το Android αύξησε το ποσοστό του στη Μ. Βρετανία εξαιτίας της πολύ καλής επίδοσης του Huawei P20 Pro που οδηγεί την αγορά στην Μ. Βρετανία, με την Huawei να ανεβάζει το ποσοστό της από 2,7% το δεύτερο τρίμηνο του 2017 στο 13,7% το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Η Huawei φαίνεται να αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αύξηση του μεριδίου του Android στην Κίνα επίσης. Από την άλλη, το iPhone X συνεχίζει να αποτελεί την «best selling» συσκευή στην Κίνα, κάτι που δεν έχει αλλάξει από τότε που έκανε ντεμπούτο στην αγορά τον Νοέμβριο του 2017.
Η Apple κυριαρχεί όπως ήταν αναμενόμενο στις πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, απολαμβάνοντας κάτι που δεν έχει ξαναγίνει: οι οκτώ από τις δέκα συσκευές με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά είναι συσκευές iPhone. Οι πωλήσεις των iPhone 8 και iPhone 8 Plus έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, αλλά ακόμα σπουδαιότερο έπαιξε το γεγονός ότι καλύπτει αρκετά “price points” με τα μοντέλα της στην αγορά, από το iPhone SE μέχρι το iPhone X.
ΣΧΟΛΙΑ (23)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση